بروزرسانی جدید Textra SMS با اضافه شدن EmojiOne و بیش از ۱۶۰۰ اموجی

موبنا- “به گفته‌ی بسیاری از کاربران در بخش نظرات پلی‌استور، این اپلیکیشن سرعتی حتی بالاتر از پیام‌رسان پیش‌فرض گوشی دارد. امکان مدیریت و ارسال پیام‌های متنی، ام‌ام‌اس، بیش از ۸۰۰ شکلک بسیار زیبا برای استفاده در پیام‌ها، قابلیت سفارشی‌سازی صدا، تصویر و رنگ‌های مختلف برای مخاطبان، پنجره‌ی شناور برای مشاهده‌ی اس‌ام‌اس‌ها به محض دریافت، قابلیت …

موبنا- “به گفته‌ی بسیاری از کاربران در بخش نظرات پلی‌استور، این اپلیکیشن سرعتی حتی بالاتر از پیام‌رسان پیش‌فرض گوشی دارد. امکان مدیریت و ارسال پیام‌های متنی، ام‌ام‌اس، بیش از ۸۰۰ شکلک بسیار زیبا برای استفاده در پیام‌ها، قابلیت سفارشی‌سازی صدا، تصویر و رنگ‌های مختلف برای مخاطبان، پنجره‌ی شناور برای مشاهده‌ی اس‌ام‌اس‌ها به محض دریافت، قابلیت رمزگذاری، محیط ساده اما بسیار شیک و قابل استفاده در دو حالت مشکی و سفید و رایگان بودن این اپلیکیشن از خصوصیاتی هستند که Textra SMS را به یک مدعی در بین دیگر اپلیکیشن‌های پیامکی تبدیل کرده‌اند.”

 

بروزرسانی جدید Textra SMS با اضافه شدن EmojiOne و بیش از 1600 اموجی

در جدیدترین بروزرسانی دریافت شده توسط Textra SMS، بخش اموجی‌ها به شدت مورد تغییر واقع شده است و هم اکنون تعداد عجیب ۱۶۰۰ اموجی متفاوت را در اختیار خواهید داشت که می‌تواند مکالمه‌های شما را تا همیشه متنوع و جذاب نگه دارد. پیش از این در این اپلیکیشن چندین استایل مختلف برای اموجی‌ها وجود داشت که از بین آن‌ها می‌توان به اموجی‌های توئیتر، ios و … اشاره کرد. در این بروزرسانی یک علاوه بر آنکه استایل‌های پیشین مانند توئیتر بهینه و تکمیل‌تر شده اند، استایل جدیدی نیز با عنوان Emoji One به برنامه اضافه شده است که همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ویرایش جدیدی از اموجی‌های محبوب همیشگی به حساب می‌آید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود از مایکت
دانلود از گوگل پلی استور
منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا