آیفون SE طراحی مشابه آیفون ۵ اس خواهد داشت

موبنا- انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد آیفون ۴ اینچی از سوی کمپانی اپل باشیم اما آنچه که تاکنون در خصوص این محصول منتشر شده حکایت از طراحی مشابه آن با آیفون ۵ و آی‌ٰفون ۵ اس دارد. البته این شباهت در طراحی موضوع بدی نیست ولی بعد از آیفون ۵ اس، تاکنون دو نسل دیگر …

اخیرا MacRumors مدعی شده است که برخی از قاب‌های محافظ این آیفون را از نزدیک مشاهده کرده است و این قاب‌ها نیز توسط Spigen که تولید کننده معروف لوازم جانبی برای آیفون و سایر محصولات است ساخته شده بودند. همان‌طور که در رندر بالا قابل مشاهده است، این قاب‌های محافظ برای آیفون SE ساخته شده‌اند.

البته این رندرها شباهت بسیاری به آیفون ۵ و آیفون ۵ اس دارند و احتمالا شما نیز ابتدا فکر می‌کردید که این قاب‌ها برای محصولات مذکور هستند. زیرا اپل چندان تغییراتی را در آیفون اس‌ای یا همان آیفون ۴ اینچی اعمال نکرده است و تمام بخش‌ها یکسان به‌نظر می‌رسند. حتی طراحی دوربین و فلش آن نیز همانند آیفون ۵ است. البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که در این رندر‌ها آیفون درون قاب قرار دارد و نمی‌توان به‌ظاهر اصلی آن پی برد ولی احتمالا چندان تفاوت زیادی را نیز در این بخش شاهد نخواهیم بود.

اپل دعوتنامه‌ای را برای دوم فروردین (۲۱ مارس) ارسال کرده است و به‌احتمال زیاد در جریان این رویداد شاهد آیفون اس‌ای خواهیم بود. البته در جریان این مراسم احتمال معرفی آیپد جدید، لوازم جانبی جدید برای اپل واچ و نسخه ارتقا یافته مک‌بوک نیز وجود دارد.

حال باید تا زمان معرفی رسمی آیفون اس‌ای توسط اپل منتظر بمانیم تا با ظاهر اصلی آن آشنا شویم. نظر شما در خصوص آیفون ۴ اینچی چیست؟

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا