جزییات سفرهای نوروزی بازنشستگان

عباس رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال جاری، ۱۰۰ هزار سفر سیاحتی و زیارتی برای بازنشستگان در نظر گرفته شده بود اظهار کرد:‌ از این میزان ۸۰ هزار سفر سیاحتی و زیارتی داخل کشور به کیش، مشهد، اصفهان و … انجام شد. همچنین ۵ هزار بازنشسته به زیارت کربلای معلی مشرف …

عباس رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال جاری، ۱۰۰ هزار سفر سیاحتی و زیارتی برای بازنشستگان در نظر گرفته شده بود اظهار کرد:‌ از این میزان ۸۰ هزار سفر سیاحتی و زیارتی داخل کشور به کیش، مشهد، اصفهان و … انجام شد. همچنین ۵ هزار بازنشسته به زیارت کربلای معلی مشرف شدند و ۱۰ هزار نفر از برنامه آب درمانی محلات استفاده کردند.

وی افزود: برنامه ریزی‌ها برای اعزام ۱۵۰ هزار نفر به سفرهای سیاحتی و زیارتی در سال ۹۵ صورت پذیرفته است و تلاش می‌کنیم بتوانیم اوقات خوبی برای بازنشستگان رقم بزنیم.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه با اعلام اینکه برای ایام نوروز ۱۵۰۰ نفر برای استفاده از تسهیلات سفرها در سامانه مربوط ثبت نام کرده‌اند گفت: صندوق بازنشستگی کمک هزینه ۲۵۰ هزار تومانی سفر بری هر بازنشسته در نظر گرفته است.

رشیدی افزود: علاوه بر این بازنشستگان می‌توانند یک همراه داشته باشند که ۲۵۰ هزار تومان کمک هزینه سفر برای همراه بازنشسته نیز لحاظ می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا