فرود اولین ایر باس ۳۲۰ در فرودگاه کیش

محمد علی سادات اخوی اظهار داشت : این هواپیما ساخت سال ۲۰۰۳ است و دارای ۱۸۰ صندلی مسافر است. وی افزود : این هواپیما بامداد چهارشنبه ساعت ۳:۲۵ دقیقه فرودگاه اردن را به مقصد جزیره کیش ترک گفت و در ساعت ۵:۴۵ در فرودگاه بین المللی کیش به زمین نشست . سادات اخوی اضافه کرد …

محمد علی سادات اخوی اظهار داشت : این هواپیما ساخت سال ۲۰۰۳ است و دارای ۱۸۰ صندلی مسافر است.

وی افزود : این هواپیما بامداد چهارشنبه ساعت ۳:۲۵ دقیقه فرودگاه اردن را به مقصد جزیره کیش ترک گفت و در ساعت ۵:۴۵ در فرودگاه بین المللی کیش به زمین نشست .

سادات اخوی اضافه کرد : هواپیمای دوم نیز در چند روز آینده در فرودگاه کیش به زمین خواهد نشست .

وی تصریح کرد : در صورت اخذ مجوز از مبادی مختلف برنامه ریزی برای پرواز این دو فروند هواپیما به مقصد جزیره کیش و به منظور ورورد گردشگران بیشتر در ایام نوروز انجام خواهد شد .

سادات اخوی به ایرنا گفت : در این ایام ، برنامه پروازی کیش ایر بر روی این دو فروند و توسعه شبکه پروازی به جزیره کیش خواهد بود تا بتوان به توسعه پایدار و تبدیل آن به هاب منطقه ای به عنوان اهداف مدیریت کلان سازمان منطقه آزاد کیش نائل شد، پس ازنوروز نیز این برنامه ادامه خواهد داشت .

وی تصریح کرد : قرار است تا خرداد ماه آینده دو فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۱ به ناوگان هوایی این شرکت ملحق شود و برنامه خرید ۱۰ فروند هواپیمای دیگر از نوع ایرباس در دستور کار است .

گفتنی است : در شرایط کنونی این شرکت دارای ۱۰ فروند هواپیما است که هفت فروند آن از نوع MD و سه فروند آن از نوع فوکر۱۰۰ است که با اضافه شدن این دو هواپیما تعداد آن به ۱۲ فروند خواهد رسید .

جزیره کیش به عنوان یک مقصد پر تردد مسافری سالانه پذیرای یک میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی است که با توسعه ناوگان هوایی این تعداد گردشگر افزایش خواهد یافت .

فرودگاه بین المللی کیش نیز پس از تهران و مشهد سومین فرودگاه پرتردد کشور است .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا