تمجید «دونالد ترامپ» از «صدام»

به گزارش «ایندیپندنت»، «دونالد ترامپ» نامزد پیشرو جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا در سخنانی در «اوهایو» در روز «سه‌شنبه بزرگ»، از «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری این کشور به دلیل خارج کردن «فوری» نظامیان آمریکایی از عراق انتقاد کرد. ترامپ گفت: «صدام، رئیس‌جمهور معدوم عراق فرد خوبی نبود… ولی در کشتار تروریست‌ها بسیار خوب عمل …

به گزارش «ایندیپندنت»، «دونالد ترامپ» نامزد پیشرو جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا در سخنانی در «اوهایو» در روز «سه‌شنبه بزرگ»، از «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری این کشور به دلیل خارج کردن «فوری» نظامیان آمریکایی از عراق انتقاد کرد.

ترامپ گفت: «صدام، رئیس‌جمهور معدوم عراق فرد خوبی نبود… ولی در کشتار تروریست‌ها بسیار خوب عمل می‌کرد. در حالی‌که عراقِ امروز بهترین پناهگاه برای تروریست‌ها شده است.»

ترامپ با اعلام اینکه مخالف سرسخت حمله آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ بود، اعلام کرد که بارها هشدار داد که چنین وضعیتی می‌تواند به بی‌ثبات شدن منطقه بینجامد که شکل‌گیری داعش بهترین شاهد بر این امر است.

این نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان در انتخابات مدعی شد، ایران از خلأیی، که در پی عقب‌نشینی نظامیان آمریکایی از عراق به‌وجو آمده، بهره‌برداری کرده است و به دومین کشور بزرگ جهان از لحاظ منابع نفت تبدیل شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا