آماده باش پلیس در چهارشنبه سوری

سردار حسین ساجدی‌نیا در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت پایتخت در چهارشنبه سوری تا ساعت ۲۰:۳۰ امشب اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون شاهد حادثه‌ خاصی در سطح شهر تهران نبوده‌ایم و البته همکاران من در این شب از آمادگی کافی برخوردارند. وی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های دریافتی و رصد دوربین‌های کنترل ترافیک خوشبختانه تاکنون مورد …

سردار حسین ساجدی‌نیا در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت پایتخت در چهارشنبه سوری تا ساعت ۲۰:۳۰ امشب اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون شاهد حادثه‌ خاصی در سطح شهر تهران نبوده‌ایم و البته همکاران من در این شب از آمادگی کافی برخوردارند.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های دریافتی و رصد دوربین‌های کنترل ترافیک خوشبختانه تاکنون مورد حادثه خاصی نداشتیم، اظهار کرد: البته ترافیک در برخی از معابر سطح شهر تهران سنگین و نیمه سنگین بود که همکاران من در پلیس راهور در موقعیت حاضر هستند.

ساجدی نیا از مراجعه ۴۰ مصدوم حوادث چهارشنبه سوری به تهران خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۹ نفر ساکن شهر تهران بوده و مابقی از شهرهای اطراف به بیمارستان های واقع در تهران آمده اند.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به آماده باش پلیس و استقرار عوامل انتظامی در سطح برخی از معابر و میادین تهران خاطرنشان کرد: تاکید پلیس برگزاری مراسم چهارشنبه سوری به شکل کوچه محور است و توصیه ما این است که هر فرد مقابل درب منزل خود این مراسم را با شیوه باستانی خود برگزار کرده و از پرتاب نارنجک های دست ساز و خطرناک خودداری کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا