دانلود بازی مبارزه پرندگان خشمگین اندروید – Angry Birds Fight RPG Puzzle 2.3.1

Angry Birds Fight RPG Puzzle جدیدترین سری بازی معروف و پرطرفدار پرندگان خشمگین از استودیوی بازیسازی Rovio Entertainment برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به امروز +۱۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از محبوب ترین بازی های بدون دیتا …

Angry Birds Fight RPG Puzzle جدیدترین سری بازی معروف و پرطرفدار پرندگان خشمگین از استودیوی بازیسازی Rovio Entertainment برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به امروز +۱۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از محبوب ترین بازی های بدون دیتا و بخش Puzzle به شمار می رود. عنوان جدید بازی پرندگان عصبانی که به صورت مبارزه است بر خلاف نسخه های پیشین دارای سبک match-3 می باشد و در ان شما باید با تلاش و فکر خودتان در سریع ترین زمان ممکن با کنار هم قرار دادن پرنده های مشابه اقدام به آزادسازی آن ها نمایید. در این میان پرندگانی هم در بازی Angry Birds Fight مانع کارتان می شوند و می بایستی با آنان به مبارزه بپردازید ؛ البته سیستم مبارزات این عنوان در قالب صحنه های اکشن و خشونت بار نبوده و با همان گیم پلی Match 3 انجام می پذیرد! کاراکتر ها با سرعت بالایی تغییر مکان می دهند و اگر قادر به تشخیص مسیرشان نباشید، بازنده خواهید بود. داشتن سرعت عمل و دفت در این نسخه از بازی Angry Birds دارای اهمیت بسیار بالایی است و کاربران نباید کوچک ترین وقفه ای در کار ایجاد کنند!

Angry Birds Fight RPG Puzzle


برخی از ویژگی های بازی پازل Angry Birds Fight RPG Puzzle اندروید:
کنار هم قرار دادن +۳ پرنده برای آزاد کردن
شامل صدها مرحله چالش برانگیز و متنوع
در اختیار قرار دادن قدرت های ویژه برای استفاده
پیروزی در مبارزات برایدریافت XP و دیگر موارد
آیتم های مختلف برای افزایش سلامت و غیره
کسب سکه برای خرید آیتم های مختلف

در بازی Angry Birds Fight RPG Puzzle چند نوع آیتم با کارایی های مختلف برای تسریع در هماهنگ سازی پرنده ها طراحی شده اند که در هر مرحله در اختیارتان قرار خواهند گرفت اما خوک های بدجنس نیز حضور دارند و دست به هر کاری می زنند تا خرابکاری های متعددی به وجود بیاورند! برای جلوگیری از خرابکاری این خوک ها باید سرعت عمل بالایی به خرج دهید تا زمانی برایشان باقی نماند. با امتیاز هایی که در هر بخش کسب می کنید، امکان تهیه آیتم های محدودی برایتان فراهم می گردد. همچنین رکورد های به دست آمده، قابل ثبت در رده بندی جهانی یا Leader board می باشند و هر بازیکنی که بتواند بیشترین پرنده را در کنار هم قرار دهد، بدون شک به رتبه اول دست پیدا خواهد کرد! بازی هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است و ما در موبنا جدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه نسخه مود به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.3.1:
* رفع باگ ها و مشکلات بازی.

دانلود بازی Angry Birds

دکمه بازگشت به بالا