آتش چهارشنبه سوری دامن خبرنگار را گرفت

سیدجلال ملکی اظهار کرد: در ساعت ۱۹:۳۰ امشب یک مورد حادثه انفجار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان را به محل حادثه واقع در شهرری خیابان بهشتی اعزام کرد. وی با بیان این که محل حادثه یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی بود که در پشت بام آن …

سیدجلال ملکی اظهار کرد: در ساعت ۱۹:۳۰ امشب یک مورد حادثه انفجار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان را به محل حادثه واقع در شهرری خیابان بهشتی اعزام کرد.

وی با بیان این که محل حادثه یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی بود که در پشت بام آن انباری به مساحت ۱۵ متر مربع قرار داش، گفت: انفجار در این انبار رخ داده و شدت آن سبب تخریب بخش هایی از آن شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این که هنگام حضور آتش نشانان فرد مصدومی در محل حضور نداشت، گفت: اما برابر سخنان همسایه‌ها ظاهرا دو جوان در حال ساخت نارنجک دست‌ساز بودند که این انفجار رخ داده و آنان به بیمارستان انتقال داده شدند.

ملکی با اشاره به اقدامات آتش نشانان برای ایمن سازی محل تصریح کرد: آتش نشانان حین ایمن سازی محل بیش از ۵۰ نارنجک دست ساز را که در انباری قرار داشت کشف کردند که اگر این نارنجک‌ها دچار انفجار می شد قطعا خسارات جانی و مالی فراوانی بر جا می گذاشت.

حوادث پایتخت به ۱۳۷ مورد رسید

شمار حوادث چهارشنبه سوری در پایتخت به ۱۳۷ مورد رسید.

مستقر در ستاد فرماندهی آتش نشانی تا ساعت ۲۰ امشب ۱۳۷ حادثه مرتبط با چهارشنبه سوری در تهران رخ داده که این حوادث تلفات جانی به دنبال نداشته است.

بر این اساس از میان ۱۳۷ حادثه گزارش شده ۱۳۴ مورد منجر به حریق شده و ۳ مورد نیز ناشی از انفجار مواد منفجره بوده است. از میان ۱۳۴ حریق رخ داده در این شب ۱۸ مورد مربوط به آتش سوزی منازل، ۲۶ مورد مربوط به آتش سوزی فضای سبز، ۳۲ مورد آتش سوزی ضایعات و ۴۱ مورد مربوط به آتش سوزی سطل زباله بوده. همچنین یازده مورد آتش سوزی وسیله نقلیه و ۱۰ مورد حریق در دیگر نقاط پایتخت نیز گزارش شده است.

بر اساس اعلام معاونت عملیات آتش نشانی در مجموع حوادثی که آتش نشانی در آن حضور داشته ۹ تن شامل ۵ زن و ۴ مرد دچار آسیب دیدگی شده‌اند.

وضعیت وخیم دو مصدوم پایتخت در بیمارستان فارابی

باشگاه خبرنگاران نوشت: براساس صحبت‌های علی طباطبایی رئیس بخش اورژانس بیمارستان فارابی تاکنون(ساعت ۲۰:۳۵) حدود ۴۷ نفر به بخش اورژانس این بیمارستان مراجعه کرده و ۵ تن از این افراد در بیمارستان بستری شدند.

همچنین وی از وخامت حال دو مصدوم خبر داد که هرکدام به شدت از ناحیه چشم دچار جراحت شدند و احتمال نابینا شدن آنان وجود دارد.

آتش چهارشنبه سوری دامن خبرنگار را گرفت

خبرنگار قزوین در حال تهیه گزارش هم از چهارشنبه سوری دچار حادثه و به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد، هم اکنون این خبرنگار تحت درمان است و خوشتبختانه در شرایط مناسبی به سر می‌برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا