وضعیت ترافیک تهران در چهارشنبه سوری

سرهنگ حسن عابدی درباره وضعیت ترافیکی پایتخت در شب چهارشنبه سوری اظهار کرد: برابر گزارش‌های دریافتی بار خروجی از تهران سنگین بوده و به نوعی می‌توان گفت که مرحله نخست سفرهای نوروزی از داخل تهران آغاز شده و بسیاری از شهروندان در حال خروج از شهر هستند. به همین دلیل در طول خیابان آزادی به …

سرهنگ حسن عابدی درباره وضعیت ترافیکی پایتخت در شب چهارشنبه سوری اظهار کرد: برابر گزارش‌های دریافتی بار خروجی از تهران سنگین بوده و به نوعی می‌توان گفت که مرحله نخست سفرهای نوروزی از داخل تهران آغاز شده و بسیاری از شهروندان در حال خروج از شهر هستند. به همین دلیل در طول خیابان آزادی به سمت غرب، میدان آزادی، جاده مخصوص کرج، آیت‌الله سعیدی به سمت جنوب، بزرگراه اشرفی اصفهانی به سمت جنوب، بزرگراه جناح به سمت جنوب، بزرگراه بسیج به سمت جنوب، بزرگراه امام علی به سمت جنوب و اطراف ترمینال‌ها بار ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک در بزرگراه آزادگان، جاده امام رضا نیز سنگین گزارش شده است گفت: همچنین ترافیک در بزرگراه‌های چمران، حکیم، کردستان، مدرس، شیخ فضل‌الله نوری، یادگار امام، نیایش، نواب و همت سنگین است.

عابدی با بیان این که عوامل پلیس راهنمایی ورانندگی در این شب در آماده باش کامل بوده و نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام می‌کنند، گفت: توصیه ما به رانندگان این است که اگر قصد خروج ضروری از منزل را ندارند تا پایان شب از خروج غیرضرور از منازل خود خودداری کنند تا بار ترافیکی پایتخت سبک شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا