پشت پرده حمله صدا و سيما به دولت

براساس گزارش های رسیده به «انتخاب»، منابع مطلع معتقدند حمله عجیب و فاقد استدلال سرافراز به دولت براي زمينه چيني جهت استعفاي او در تابستان اينده انجام شده است. سرافراز در شرايطي ادعا كرده است كه «حمايت صداوسيما از دولت روحاني بيش از دولت احمدي نژاد است» كه اين موضوع به لطيفه اي در ميان …

براساس گزارش های رسیده به «انتخاب»، منابع مطلع معتقدند حمله عجیب و فاقد استدلال سرافراز به دولت براي زمينه چيني جهت استعفاي او در تابستان اينده انجام شده است.

سرافراز در شرايطي ادعا كرده است كه «حمايت صداوسيما از دولت روحاني بيش از دولت احمدي نژاد است» كه اين موضوع به لطيفه اي در ميان پرسنل صدا وسيما تبديل شده است.

فعالان رسانه اي، صداوسيما را در شش سال نخست دولت احمدي نژاد بخشي از دستگاه تبليغاتي دولت مي دانستند كه هو شدن احمدي نژاد در نيويورك را فتح الفتوح دانسته و يك هفته به تحليل و تجليل ان مي پرداختند اما برجام و توافق دولت روحاني با شش قدرت بزرگ را تركمانچاي جلوه دادند.

در شرايطي سرافراز بهانه حمله خود به دولت را بودجه صداوسيما عنوان مي كتد كه دولت يازدهم بودجه صداوسيما در سالجاري را با وجود كاهش قيمت نفت وكسري بودجه اكثر وزارتخانه ها بطور كامل پرداخت كرده است.

گفته مي شود اين حملات سرافراز به دولت با اين هدف انجام شده است كه علت استعفاي قريب الوقوع وي را سنگ اندازي دولت در كار صداوسيما جلوه دهند در حاليكه علت اصلي بن بست سرافراز در صداوسيما برخی مشكلات وي بخصوص در موضوع بازرس ويژه سرافراز بوده كه به عزل اخوان بهابادي قایم مقام وي انجاميد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا