دانلود نرم افزار سلامتی اندروید! – Hydro Coach – drink water 3.1.6

Hydro Coach – drink water اپلیکیشن عالی در زمینه ی مدیریت میزان آب مصرفی برای دستگاه های اندرویدی است که با میلیون ها دانلود از گوگل پلی در صدر برترین اپلیکیشن های پزشی و سلامت قرار دارد و ان را به همه کاربرانی که سلامتشان برایشان اهمیت دارد پیشنهاد می دهیم! همانطور که قبلا هم …

Hydro Coach – drink water اپلیکیشن عالی در زمینه ی مدیریت میزان آب مصرفی برای دستگاه های اندرویدی است که با میلیون ها دانلود از گوگل پلی در صدر برترین اپلیکیشن های پزشی و سلامت قرار دارد و ان را به همه کاربرانی که سلامتشان برایشان اهمیت دارد پیشنهاد می دهیم! همانطور که قبلا هم گفته بودیم آب یکی از مهمترین ترکیبات موجود در بدن انسان است که کمبود ان باعث تشنگي، ضعف، از دست دادن وزن بدن، خشكي پوست، افزايش ضربان قلب و گيجي می شود و به همین دلیل پزشکان مختلف مصرف روزانه ی ۷ لیوان آب را به همه پیشنهاد می دهند، در این میان برنامه ای را مدت ها قبل برای تنظیم آب بدن معرفی کردیم که با استقبال خوبی روبرو گردید و اما … شما با اپلیکیشن عالی Hydro Coach – drink water قادر هستید تا با به کار گیری بدانید در طول روز می بایست چه میزان آب مصرف کنید.

Hydro Coach


برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Hydro Coach – drink water اندروید :
* بهبود تناسب اندام با اطلاعات مربوط به نوشیدنی
* یادآوری نوشیدن آب درطول روز به شما و کاربران
* ایجاد انواع حجم های نوشیدنی سفارشی
* امکان به اشتراک گذاری میزان مصرف اب با دوستان
* ده ها قابلیت دیگر + محیط کاربری ساده و زیبا

اپلیکیشن Hydro Coach – drink water هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ است که ما در موبنا جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که : نسخه ی پیش رو از اپلیکیشن Hydro Coach – drink water ؛ نسخه پرمیوم و آنلاک شده است به گونه ای که تمامی قابلیت هایش در دسترس هستند.

تغییرات نسخه ی v3.1.6:
* اضافه شدن ده ها ویژگی جدید
* بهبود عملکرد برنامه + رفع باگ ها

دانلود نرم افزار Hydro Coach – drink water

دکمه بازگشت به بالا