بنا: برای مردم می‌جنگیم

کشتی‌گیران ایران برای کسب ۴ سهمیه باقیمانده المپیک(۳ سهمیه فرنگی و یک سهمیه آزاد)، راهی قزاقستان شده اند. حمید سوریان اولین کشتی‌گیری است که جمعه به میدان می‌رود، سپس بشیر باباجانزاده شنبه مسابقه می‌دهد و امید نوروزی به همراه کمیل قاسمی یکشنبه مبارزه می‌کنند. محمد بنا در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت سه فرنگی‌کار …

کشتی‌گیران ایران برای کسب ۴ سهمیه باقیمانده المپیک(۳ سهمیه فرنگی و یک سهمیه آزاد)، راهی قزاقستان شده اند. حمید سوریان اولین کشتی‌گیری است که جمعه به میدان می‌رود، سپس بشیر باباجانزاده شنبه مسابقه می‌دهد و امید نوروزی به همراه کمیل قاسمی یکشنبه مبارزه می‌کنند.

محمد بنا در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت سه فرنگی‌کار ایران که قرار است برای کسب سهمیه المپیک در قزاقستان به روی تشک بروند، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به تمرین‌های چند ماهه‌ای که پشت سر گذاشته‌ایم، سه فرنگی‌کار ایران در شرایط خوبی به سر می‌برند و از لحاظ آمادگی بدنی نیز آماده مصاف با حریفان آسیایی خود هستند.

وی ادامه داد: سوریان و نوروزی از کشتی‌گیران بزرگ و باتجربه ما محسوب می‌شوند و اینقدر انگیزه دارند که مقابل حریفان خود قدرتمندانه ظاهر شوند. باباجان‌زاده نیز از کشتی‌گیران باتجربه ما در سنگین‌وزن به حساب می‌آید. هرچند که او به دلیل سرماخوردگی نتوانست چند روزی در تمرین‌ها حاضر شود اما مطمئنا او نیز آماده کسب سهمیه المپیک است.

وی خاطرنشان کرد: در طول چند ماه اردویی که در خانه کشتی برگزار کردیم، این سه کشتی‌گیر نیز در کنار سایر کشتی‌گیران شدیدترین تمرین‌ها را پشت سر گذاشتند و در مسابقه‌های قزاقستان نیز به دنبال این هستند با کسب سهمیه المپیک، مزد زحمات‌شان را بگیرند. مطمئنا آن‌ها مقابل حریفان کم نمی‌گذارند چرا که می‌خواهند کار را در همین مسابقه‌ها تمام کنند و ما با خیال راحت خود را آماده حضور در المپیک کنیم.

بنا با بیان اینکه پس از مسابقه‌های گزینشی المپیک و با توجه به نتایج کسب شده در این رقابت‌ها برای آینده برنامه‌ریزی خواهد کرد گفت: مهم‌ترین هدف ما حضور موفقیت‌آمیز در المپیک ریو است. مردم انتظارات زیادی از فرنگی‌کاران دارند و ما هم امید زیادی داریم با توجه به زحماتی که می‌کشیم بتوانیم بار دیگر دل مردم را شاد کنیم. برای مردم می‌جنگیم و چیزی برای خوشحال کردن آن‌ها کم نمی‌گذاریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا