حسنی خو: تصمیم AFC سیاسی است

رضا حسنی خو درباره حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه فوتبال ایران مبنی بر برگزاری دیدار نمایندگان کشورمان با تیم های عربی در کشور ثالث اظهار داشت: احساس من این است که حکم صادر شده کاملا سیاسی است و هیچ ارتباطی به فضای ورزش ندارد.در ورزش حرفه ای، چنین مسائلی معنا ندارد و قطعا این موضوع …

رضا حسنی خو درباره حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه فوتبال ایران مبنی بر برگزاری دیدار نمایندگان کشورمان با تیم های عربی در کشور ثالث اظهار داشت: احساس من این است که حکم صادر شده کاملا سیاسی است و هیچ ارتباطی به فضای ورزش ندارد.در ورزش حرفه ای، چنین مسائلی معنا ندارد و قطعا این موضوع را پیگیری می کنیم. فدراسیون فوتبال باید این مساله را به فیفا بکشاند و کفاشیان با استفاده از جایگاه نایب رییسی باید بتواند در این مساله کاری انجام دهد.

وی ادامه داد: متاسفانه سنگ بنایی که گذاشته اند، به هیچ عنوان درست نیست. اینطور که نمی شود. فردا کره شمالی می گوید ما در کره جنوبی بازی نمی کنیم و این قصه ادامه پیدا می کند. به نظر من باید در این باره یک قاعده کلی را در نظر بگیریم.

مدیرکل حراست وزارت ورزش با تاکید بر اینکه با تدبیر باید مساله را حل کرد، بیان داشت: کفاشیان اکنون در سوییس بسر می برد. ما منتظر هستیم او از سفر برگردد تا جلسه ای برگزار کنیم. در جلسه مذکور سعی می کنیم تدبیر انجام دهیم و ببینیم واقعا راهکار امر چیست. بی تردید تصمیمی خواهیم گرفت که به سود کشور و منفعت ملی باشد.

حسنی خود در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال کناره گیری تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان وجود دارد، تاکید کرد:من کناره گیری را نمی پسندم چون ممکن است مشکلات بعدی برای فوتبالمان ایجاد کند. ما راهی را می رویم که درست باشد. یک فضایی علیه فوتبال ما ایجاد شده که می خواهیم این فضا را بشکافیم و به حق واقعی مان برسیم.

وی در پایان افزود: در زمانی که اینفانتینو به ایران آمده بود، او قول داد که موضوع مناقشه ایران و عربستان را پیگیری می کند و اجازه نمی دهد این مساله به ضرر کشورمان شود. من فکر می کنم کفاشیان با رایزنی با فیفا می تواند مساله را به نتیجه برساند. امیدوارم به چیزی که می خواهیم، دست پیدا کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا