ترابیان: رای AFC بزدلانه بود

وی افزود: ای اف سی بارها ماموران امنیتی اش را به ایران فرستاده و به تازگی نمایندگان ICSS یا همان مرکز امنیت ورزش در تهران جلسه داشتند. از ورزشگاه ها بازدید کردند، از باشگاه ها گزارش خواستند. حتی از دولت ایران تضمین امنیت تیم های عربستانی را تقاضا کردند که دولت ما هم آن را …

وی افزود: ای اف سی بارها ماموران امنیتی اش را به ایران فرستاده و به تازگی نمایندگان ICSS یا همان مرکز امنیت ورزش در تهران جلسه داشتند. از ورزشگاه ها بازدید کردند، از باشگاه ها گزارش خواستند. حتی از دولت ایران تضمین امنیت تیم های عربستانی را تقاضا کردند که دولت ما هم آن را بر عهده گرفت اما می بینیم با توجه به اینکه گزارش ناظران مربوط به ۱۶ مارس است ای اف سی در رای امروزش به گزارش بیست و پنجم ژانویه زمانی که این بحث خام خام بود تکیه کرده است تا همه آرا به سود دولت آل سعود صادر شود.

عضو فدراسیون فوتبال کشورمان در این باره که احتمال دارد این رای با اعتراض فدراسیون ایران تغییر کند بیان داشت: بعید است که این رای مجددا مورد بازبینی قرار بگیرد. وقتی وینسور جان دبیرکل ای اف سی این نامه را صادر کرده و زمانی را برای تعیین کشور سوم مشخص ساخته است یعنی تاکید داشته که این رای قطعی است.

ترابیان در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد نمایندگان ایران در اعتراض به این رای حاضر به برگزاری مسابقات در کشور ثالث نشوند خاطرنشان کرد: این هم بعید است. نمایندگان ما نباید این کار را انجام دهند چون در آن صورت در چاله ای افتاده ایم که عربستان آن را برای ما طراحی کرده است. ما نباید حرکتی انجام دهیم که به دست آنها آتو بیفتد. اتفاقا نمایندگان کشورمان باید در کشور حضور پیداکرده و نمایندگان عربستان را له کنند.

این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال تاکید کرد: له کردن عربستانی ها نه از روی کینه و عناد بلکه با عزم ورزشی در میدان مسابقه آن ها را مغلوب قدرت و اراده خود کنند تا ثابت کنند «و مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین» معنی و مفهوم واقعی دارد و خداوند ضرر مکر را به آنهایی که این کار را انجام می دهند خواهند رساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا