آزمون سخت مردی که عدد ۴ را خلق کرد!

پرویز مظلومی به جایی رسیده که باید عیار خود را نشان دهد. حدود سه سال قبل، پرویز دقیقا همین شرایط داشت. آن روزها علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال بود. در لابلای یکی از آن مصاحبه های سریالی او، وقتی از فتح الله زاده پرسیدیم این استقلال چند جام می آورد، گفت: «هر مربی ای …

پرویز مظلومی به جایی رسیده که باید عیار خود را نشان دهد. حدود سه سال قبل، پرویز دقیقا همین شرایط داشت. آن روزها علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال بود. در لابلای یکی از آن مصاحبه های سریالی او، وقتی از فتح الله زاده پرسیدیم این استقلال چند جام می آورد، گفت: «هر مربی ای باشد دو جام می آورد، پرویز اقلا یک جام….» آن روز پرویز به سادگی از کنار این تیتر گذشت اما به خوبی باور داشت که حتی بعد از بردن ۴ دربی، نتایج فوتبالی اش را با شانس گره می زنند و هیچگاه در محافل فوتبال، او را یک مربی تمام عیار نمی دانند. آن فصل، این شکلی برای پرویز تمام شد؛ قهرمانی در جام حذفی و نایب قهرمانی در لیگ برتر. بعد، او رفت و مربی دیگری جایگزینش شد. مظلومی در ماههای بعد از جدایی از استقلال، از این می گفت که هیچگاه حقش این برخورد نبود. او استقلال را قهرمان حذفی کرد و با بردن ۴ دربی، باید می ماند و کار می کرد.

حالا از دست قضا، مظلومی دقیقا در شرایط همان فصل قرار گرفته است…. استقلال به فینال حذفی رسیده و صدرنشین لیگ برتر است. جالب اینجاست که سه سال قبل، مظلومی حتی با مصدومیت چند بازیکن کلیدی اش از جمله تیموریان و آندو روبرو شد و حالا دقیقا روزبه چشمی را از دست داده است. او برای بازی استقلال که پس از تعطیلات برگزار می شود، مهدی رحمتی و سجاد شهباززاده را در اختیار ندارد. برای فینال حذفی هم او سجاد شهباززاده، خسرو حیدری و روزبه چشمی را غایب می بیند و به همین دلیل گویا تاریخ برایش در حال تکرار است.

پرویز چه بگوید و چه نگوید، آن ترس و استرس را در وجودش دارد که اگر نتجیه نگیرد، ماندنش در استقلال فصل آینده با سوالات و ابهام های زیادی روبرو شود. اینجاست که پرویز مظلومی باید عیار خود را نشان دهد. آخر همین فصل، پرویز می تواند سرنوشت خود را رقم بزند؛ اینکه دوباره یکی مثل فتح الله زاده پیدا نشود که به او بگوید: «هر مربی ای دو جام می آورد، مظلومی اقلا یک جام»!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا