ریبری: شاید خداحافظی ام را پس بگیرم

فرانک ریبری با اذعان به احتمال رجوعش به تیم ملی فرانسه، از موانعی در این مسیر سخن گفت. او در مصاحبه با “کیکر” اظهار داشت:” خوانده‌ام که دیدیه دشام می‌خواهد بهترین‌ها را به جام ملت‌ها ببرد. من حالا چند وقتی است که دوباره برای بایرن بازی می‌کنم و صد درصد آمادگی‌ام را هم بازیافته‌ام. اما …

فرانک ریبری با اذعان به احتمال رجوعش به تیم ملی فرانسه، از موانعی در این مسیر سخن گفت.

او در مصاحبه با “کیکر” اظهار داشت:” خوانده‌ام که دیدیه دشام می‌خواهد بهترین‌ها را به جام ملت‌ها ببرد. من حالا چند وقتی است که دوباره برای بایرن بازی می‌کنم و صد درصد آمادگی‌ام را هم بازیافته‌ام. اما قبل از تأمل کردن راجع به بازگشت به تیم ملی، باید اول یک گفتگویی با دشان تدارک ببینم. این اولین شرط لازم در پروسه تحقق حضور دوباره در جمع ملی‌پوشان است.

البته باید تاکید کنم اگر حالا کسی بنویسد ریبری می‌خواهد به تیم ملی برگردد، این نوشته صحت نخواهد داشت؛ چرا که هنوز هیچ صحبتی در اینباره نشده و این ادعا برداشتی است که هر کس خودش دارد.”

گفتنی است در فرانسه بازی‌های ریبری برای تیم ملی همواره منتقدانه نگریسته می‌شد و او بالاخره در آگوست ۲۰۱۴ با اذعان به اینکه می‌خواهد بیشتر به خانواده‌اش برسد، از این تیم کناره گرفت. او به دلیل کمردرد نتوانسته بود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در ترکیب تیمش حضور پیدا کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا