استیماچ: جبران می کنیم

ایگور استیماچ در نشست خبری پس از دیدار با لوکوموتیو در خصوص این دیدار گفت: در این شرایط بازی سخت بود. برای این شرایط تمرین نکرده بودیم و گلی که خوردیم شرایط را سخت‌تر کرد. استیماچ ادامه داد: به لوکوموتیو تبریک می‌گویم اما حتما در بازی برگشت تغییر تاکتیک می‌دهیم وجبران می‌کنیم. اگرچه وضعیت آب …

ایگور استیماچ در نشست خبری پس از دیدار با لوکوموتیو در خصوص این دیدار گفت: در این شرایط بازی سخت بود. برای این شرایط تمرین نکرده بودیم و گلی که خوردیم شرایط را سخت‌تر کرد.

استیماچ ادامه داد: به لوکوموتیو تبریک می‌گویم اما حتما در بازی برگشت تغییر تاکتیک می‌دهیم وجبران می‌کنیم. اگرچه وضعیت آب و هوا کامل‌ترین چیزی بود که می‌توانست به حریف کمک کند تا آن چیزی که دارند را به نمایش بگذارند.

وی تاکید کرد: امتیاز تیم ما پاس‌کاری است و بازی سرعتی و زمینی که با توجه به زمین بد نمی‌توانستیم این تاکتیک را به نمایش بگذاریم از سوی دیگر بازیکنان آنها قوی‌تر بودند و شرایط خوبی داشتند.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا قبل از بازی شرایط آب و هوا را بررسی نکرده بودید، گفت: همیشه قبل از بازی‌ها این کار را می‌کنم و از ۴ روز قبل هم این کار را کردم و دیدم احتمال باران است. اما ۴ ماه گذشته هم همین شرایط بود ولی هیچ وقت باران نمی‌آمد. امروز هم احتمال می‌دادم باران کمی می‌آید اما باران زیاد شد و در این شرایط بازی کردیم و باختیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا