کریمی: به کمیته انضباطی نمی‌رویم

ابراهیمی کریمی در خصوص مشکلاتی که در راه‌آهن به‌وجود آمده، اظهار داشت: من حرف‌های زیادی برای گفتن دارم و مشکلات تیم بسیار زیاد است، یکی از این مسائل این است که چرا شخصی باید شلوار جین و کفش کالج در وسط زمین حاضر شود و چشم سرمربی را دور ببیند و نکات تاکتیکی را به …

ابراهیمی کریمی در خصوص مشکلاتی که در راه‌آهن به‌وجود آمده، اظهار داشت: من حرف‌های زیادی برای گفتن دارم و مشکلات تیم بسیار زیاد است، یکی از این مسائل این است که چرا شخصی باید شلوار جین و کفش کالج در وسط زمین حاضر شود و چشم سرمربی را دور ببیند و نکات تاکتیکی را به ما بگوید. کجای دنیا سرپرست چنین کاری را انجام می‌دهد؟!

وی ادامه داد: سرپرست تیم چند بار این‌گونه مسائل را انجام داده است، البته کسی به ما این موارد را نمی‌گوید؛ چراکه با آن برخورد می‌کنیم و فقط حرف سرمربی را گوش می‌دهیم، اما با بازیکنان جوان دیده‌ام چندین بار این اتفاق رخ داده است.

مدافع راه‌آهن در مورد زمین تمرین این تیم، گفت: دوست دارم بیایید زمین تمرین تیم ما را ببینید، حتی تیم محلات هم در این زمین تمرین نمی‌کند. نه رختکن داریم و نه دوشی که بازیکنان پس از تمرین بتوانند بدن خود را بشویند.

کریمی در مورد اینکه سرپرست راه‌آهن از حضور او‌، عبدی و عباس‌زاده در کمیته انضباطی خبر داده، گفت: ما به کمیته انضباطی نمی‌رویم. اگر باشگاه این تصمیم را گرفته، باید به ما نامه‌ای بدهند. ما با تیم قرارداد داریم و صد درصد در تمرینات حاضر می‌شویم.

وی در مورد درگیری به‌وجودآمده با رمضانی سرپرست تیم، گفت: درگیری خاصی نبود. ما به عنوان بزرگ‌تر تیم صحبت‌های بازیکنان را منتقل کردیم و او به ما گفت که چرا از طرف بازیکنان حرف می‌زنید، اما تا لحظه‌ای که بتوانیم می‌جنگیم تا پول بازیکنان را بگیریم.

بازیکن راه‌آهن تأکید کرد: فرشاد فرجی به خاطر اینکه جا نداشت، به شهرستانش فرستادند، برخی بازیکنان ما قراردادشان ۳-۴ میلیون می‌شود، اما همین پول‌ها را هم پرداخت نمی‌کنند، البته آقای کیانیان فرد بسیار باشخصیتی است، اما کسانی هستند که نمی‌خواهند تیم نتیجه بگیرد.

وی در مورد اینکه آیا تمرینات تیم فردا برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: ما سر تمرینات حاضر می‌شویم، حالا اینکه تمرین کنیم، باید تصمیم جمعی بگیریم. به من و بهادر گفتند، ۲۰ درصد قراردادتان را بگیرید تا سایر بازیکنان را آرام کنید، اما ما این موضوع را قبول نکردیم؛ چراکه گفتیم یا همه می‌گیرند یا هیچ‌کس. این صحبت‌هایی که انجام دادم، تنها ۱۰ درصد مشکلات راه‌آهن بود و طی چند روز آینده اگر لازم باشد مابقی مسائل را هم خواهم گفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا