برنامه گل محمدی برای بازی با بنیادکار

یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های ذوب آهن و بنیادکار گفت: بازی سختی را در پیش داریم چون تیم ازبکستانی تیم بسیار خوبی است. آنها از نظر فیزیکی تیم خوبی هستند و ما سعی می‌کنیم در بازی فردا اول گل نخوریم و سپس در فاز حمله بتوانیم بهره لازم را ببریم …

یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های ذوب آهن و بنیادکار گفت: بازی سختی را در پیش داریم چون تیم ازبکستانی تیم بسیار خوبی است. آنها از نظر فیزیکی تیم خوبی هستند و ما سعی می‌کنیم در بازی فردا اول گل نخوریم و سپس در فاز حمله بتوانیم بهره لازم را ببریم و به حریف گل بزنیم.

وی ادامه داد: بازی فردا شاید یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما در این گروه باشد که البته این دیدار، مسابقه مهمی نیز برای رقیب ازبک ما هم به شمار می‌رود.

گل محمدی در مورد نقطه قوت بازیکنان حریف گفت: به نظر من سه بازیکن هجومی آن‌ها بازیکنان خطرناکی هستند و می‌توانند برای ما خطرساز شوند.

سرمربی ذوب آهن درباره تعداد گل زده کم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: یک گل زده هم برای کسب سه امتیاز کفایت می‌کند و قاعدتاً تیمی که گل نخورد می‌تواند با زدن فقط یک گل تیم پیروز میدان باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا