جدایی کونته از تیم ملی ایتالیا قطعی شد

کونته ۴۶ ساله تا پایان یورو ۲۰۱۶ با تیم ملی ایتالیا قرارداد دارد و انتظار می‌رود که او در پایان این مدت به لندن برود تا جانشین گاس هیدینک، سرمربی موقت چلسی شود. این موضوع تا الان در حد شایعه بود اما با خبری که تاوکیو امروز (سه‌شنبه) به خبرنگاران ایتالیایی داد، به واقعیت نزدیک‌تر …

کونته ۴۶ ساله تا پایان یورو ۲۰۱۶ با تیم ملی ایتالیا قرارداد دارد و انتظار می‌رود که او در پایان این مدت به لندن برود تا جانشین گاس هیدینک، سرمربی موقت چلسی شود. این موضوع تا الان در حد شایعه بود اما با خبری که تاوکیو امروز (سه‌شنبه) به خبرنگاران ایتالیایی داد، به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

تاوکیو پیش از جلسه امروز اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال ایتالیا، به خبرنگاران گفت: کونته در پایان یورو ۲۰۱۶ تیم ملی ایتالیا را ترک خواهد کرد. دل او برای مربیگری روزمره در رده باشگاه تنگ شده است.

اعتراف تاوکیو درباره آینده کونته، مهمترین نشانه از احتمال به حقیقت پیوستن شایعه‌ای است که از زمان اخراج ژوزه مورینیو از استمفوردبریج وجود داشته است. به این ترتیب سرمربی پیشین یوونتوس یک قدم دیگر به میدان نبردی که فصل آینده در آن رقبایی مانند یورگن کلوپ، پپ گواردیولا و احتمالاً مورینیو خواهند داشت، نزدیک شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا