برانکو: از هواداران و بازیکنان ممنونم

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت ما را حمایت کردند. در کنار آن‌ها بازیکنان تلاش بسیاری را انجام دادند و جایگاه فعلی‌مان در جدول درخور این هواداران است. او اضافه کرد: در حال حاضر فقط خالقی‌فر مصدوم است و بینستون هم از ناحیه زانو …

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت ما را حمایت کردند. در کنار آن‌ها بازیکنان تلاش بسیاری را انجام دادند و جایگاه فعلی‌مان در جدول درخور این هواداران است.

او اضافه کرد: در حال حاضر فقط خالقی‌فر مصدوم است و بینستون هم از ناحیه زانو به صورت جزئی احساس مصدومیت می‌کند. کمندانی هم پا به توپ شده است. ۷ بازیکن ملی‌پوش‌مان هم در اردوی تیم ملی به سر می‌برند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای تمدید قرارداد با پرسپولیس شرایطی برای جذب بازیکنان گذاشته‌ است یا خیر گفت: خیر. هیچ شرایطی نگذاشتم. البته طبیعی است درباره بازیکنان نظر بدهم اما تا این لحظه هیچ صحبتی در این باره انجام نشده است.

وی افزود: به اعتقاد من، محسن مسلمان هم جزو بازیکنان خوب ما بوده که خوب کار کرده است و مطمئنا در آینده به تیم ملی دعوت می‌شود. البته ملی‌پوشان ما باید بدانند که وظایف‌شان مضاعف شده و به عنوان ملی‌پوشان باید بهترین عملکرد را در تمرین‌ها داشته باشند نه اینکه فقط اسم‌شان ملی‌پوش باشد.

او درباره رای کمیته انضباطی که باعث محرومیت هواداران پرسپولیس و همین طور محسن بنگر شد هم گفت: نمی‌دانم بنگر به چه دلیلی محروم شد. البته محرومیتی هم که برای هواداران در نظر گرفتند، بیش از حد سخت بود. معمولا اینگونه اتفاقات با جریمه‌های نقدی حل می‌شود. نمی‌توانم در امور کمیته انضباطی دخالت کنم و نمی‌دانم چرا بنگر محروم شده است.

برانکو درباره اینکه بازیکنانش پس از شادی گل با دایی تماس گرفتند و از او عذرخواهی کردند نیز گفت: بالاخره جوان هستند و باید شادی کنند. همه پس از گل شادی می‌کنند. خیلی هم کار خوبی کردند که از دایی تشکر کردند. او این بازیکنان را به فوتبال آورده است و تجربیاتش را در اختیار آن‌ها قرار داده است. فراموش نکنید دایی می‌توانست رییس AFC و یا عضو هیات مدیره فیفا باشد اما ترجیح داد مربی باشد و تجربیات خود را به جوانان انتقال دهند.

سرمربی پرسپولیس درباره چگونگی حضور پرسپولیس در اردوی عمان نیز گفت: احتمالا ۲۰ بازیکن ما را همراهی خواهند کرد. پس از قطعی شدن لیست نهایی تیم ملی ما هم تکلیف خودمان را می‌دانیم.

او اضافه کرد: تا روز جمعه تمرین‌هایمان را ادامه می‌دهیم و پس از آن به مرخصی می‌رویم. روز چهارم فروردین بازیکنان به اردو ملحق می‌شوند و پنجم عازم عمان خواهیم شد. روز هشتم فروردین هم با یک تیم از لیگ عمان که ترجیحا قهرمان این کشور باشد، دیدار خواهیم کرد.

برانکو درباره وضعیت بازیکنان این تیم نیز گفت: امید عالیشاه سرما خوردگی مختصری دارد و علیپور هم امروز به دلیل کار بانکی دیر به تمرین رسید. این دو به همراه بینسون تمرین‌های ویژه‌ای انجام دادند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا