کاستا: گواردیولا استثنایی است

به نقل از ESPN، داگلاس کاستا بدون شک بهترین خرید بایرن مونیخ در فصل جابه‌جایی تابستانی بود. این بازیکن برزیلی عملکرد درخشانی در بایرن داشته و فراتر از انتظارات ظاهر شده است. کاستا به ستایش از گواردیولا پرداخت و گفت: گواردیولا یک مربی استثنایی است. تاکنون چنین چیزی ندیده بودم. رفتار و تفکرات او برای …

به نقل از ESPN، داگلاس کاستا بدون شک بهترین خرید بایرن مونیخ در فصل جابه‌جایی تابستانی بود. این بازیکن برزیلی عملکرد درخشانی در بایرن داشته و فراتر از انتظارات ظاهر شده است.

کاستا به ستایش از گواردیولا پرداخت و گفت: گواردیولا یک مربی استثنایی است. تاکنون چنین چیزی ندیده بودم. رفتار و تفکرات او برای من کاملا جدید است. با او چیزهای جدید زیادی یاد گرفتم و این مربی بزرگ تاثیر زیادی در موفقیت من داشته است.

ستاره برزیلی بایرن مونیخ درباره این سوال که نقطه ضعف اساسی او چیست نیز گفت: منگل های زیادی به ثمر نرساندم و این نقطه ضعف من در بایرن بوده است. باید گل های بیشتری به ثمر رسانم و تلاش کنم تا بیشتر در محوطه جریمه حضو یابم.

کاستا درباره دیدار حساس برابر یوونتوس نیز اظهار کرد: بدون شک دیدار آسانی نخواهد بود و باید با یک حریف بسیار خوب بازی کنیم. در تورینو نشان دادیم که تیم بسیار خوبی هستیم و باید در آلیانس آره نا هم توانایی های خود را ثابت کنیم.

دیدار رفت دو تیم بایرن و یوونتوس با تساوی دو بر دو به پایان رسید و دیدار برگشت هم چهارشنبه شب برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا