هوآوی، مسی را از چنگ سامسونگ درآورد

به گزارش اسپورت، شرکت هوآوی که در زمینه تولید تلفن همراه و محصولات ارتباطاتی فعالیت دارد، برای اینکه جای شرکت کره‌ای سامسونگ را در فهرست بلندبالای اسپانسرهای لیونل مسی بگیرد، به او رقمی در حدود پنج تا ۶ میلیون یورو در سال پیشنهاد داده است و قصد دارد با او قراردادی دو یا سه ساله …

به گزارش اسپورت، شرکت هوآوی که در زمینه تولید تلفن همراه و محصولات ارتباطاتی فعالیت دارد، برای اینکه جای شرکت کره‌ای سامسونگ را در فهرست بلندبالای اسپانسرهای لیونل مسی بگیرد، به او رقمی در حدود پنج تا ۶ میلیون یورو در سال پیشنهاد داده است و قصد دارد با او قراردادی دو یا سه ساله سال منعقد کند. در صورتی که مسی پیشنهاد هوآوی را قبول کند، او ملزم خواهد شد که سامسونگ از فهرست اسپانسرهای او حذف کند.

گفته می‌شود که قرارداد همکاری مسی و هوآوی ظرف چند روز آینده رسمی خواهد شد و او به فهرست ورزشکاران پرشماری اضافه خواهد شد که به عنوان سفرای تبلیغاتی این شرکت چینی فعالیت دارند.

با توجه به توافق‌هایی که میان باشگاه بارسلونا و لیونل مسی صورت گرفته است، تمام درآمدی که مسی از فعالیت تبلیغاتی‌اش برای هوآوی کسب خواهد کرد به خود او تعلق خواهد گرفت و بارسایی‌ها هیچ سهمی از آن نخواهند داشت.

شرکت هوآوی که اکنون سومین تولید کننده بزرگ گوشی‌های تلفن همراه در دنیا محسوب می‌شود، در حال حاضر اسپانسر فوتبالیست‌‌هایی مانند خامس رودریگس است و جزو حامیان مالی باشگاه اتلتیکومادرید نیز محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا