پرچمدار جدید UMi باقابلیت پشتیبانی از ویندوزفون معرفی شد

موبنا- به تازگی تلفن جدید این شرکت با نام UMi Touch معرفی شده است که توانایی پشتیبانی ویندوزفون در کنار اندروید را دارد. این گوشی مجهز به پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای مدیاتک است. در ادامه با زومیت همراه باشید. تبلیغات فروشگاه اینترنتی دیجی کالا         دوره CCNA نوروز با تخفیف ویژه        …

موبنا- به تازگی تلفن جدید این شرکت با نام UMi Touch معرفی شده است که توانایی پشتیبانی ویندوزفون در کنار اندروید را دارد. این گوشی مجهز به پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای مدیاتک است. در ادامه با زومیت همراه باشید.

مشکل همیشگی ویندوزفون، علاقه‌ی کم تولیدکنندگان به تولید گوشی‌های با پشتیبانی از این سیستم‌عامل بوده است. پس از عرضه‌ی ویندوز ۱۰، امکان تولید گوشی‌های با پشتیبانی از این سیستم‌عامل، بیشتر شد. شرکت‌های چینی نیز که همیشه در حال تلاش برای پیشرفت در انواع بازار گجت‌های هوشمند هستند، در این میان بیکار ننشستند و دست به تولید گوشی‌های ویندوزفونی زدند. UMi یکی از این شرکت‌ها است که به تازگی پرچمدار خود را با قابلیت پشتیبانی از ویندوز ۱۰ در کنار اندروید معرفی کرده.

پرچمدار جدید UMi باقابلیت پشتیبانی از ویندوز فون معذفی شد

ویندوز ۱۰ پیش از این در پردازنده‌های اینتل و کوالکام پشتیبانی می‌شد. اما به تازگی چیپست‌های مدیاتک نیز توانایی پشتیبانی از ویندوز ۱۰ را دارند. این خبر بدان معناست که پس از این شاهد عرضه‌ی گوشی‌های ویندوزی ارزان‌تری خواهیم بود. UMi Touch با قابلیت پشتیبانی از ویندوز ۱۰ در کنار اندروید، با قیمتی حدود ۱۴۹ دلار عرضه خواهد شد. این گوشی از پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای مدیاتک MTK6753 SoC با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی در کنار ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و پردازنده‌ی گرافیکی Mali T720 برخوردار است. صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی با لنز سونی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی، از دیگر امکانات این گوشی هستند.

پرچمدار جدید UMi باقابلیت پشتیبانی از ویندوز فون معذفی شد

UMi Touch به طور پیش‌فرض با اندروید ۶ عرضه خواهد شد. البته این برند نه چندان شناخته شده‌ی چینی، قول عرضه‌ی رام ویندوز ۱۰ برای این گوشی را داده است. بعلاوه این گوشی با برنامه‌ی مفید ROOTJOY عرضه می‌شود که به طور پیش‌فرض، قابلیت روت را به همراه رام‌های محبوب MyUI، Flyme، ۳۶۰OS، و ویندوزفون ۸ را دارا است.

منبع:زومیت|نویسنده:مهدی زارع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا