فراگستر در ایام نوروز آماده سرویس دهی به کاربران است

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی فراگستر، “حمیدرضا میرحسینی” مدیرواحد خدمات پس ازفروش شرکت فراگستر با اشاره به اعلام ساعات کاری این شرکت در نوروز ۹۵ تصریح کرد: به دلیل اینکه شرکت فراگستر، خدمات پشتیبانی رابعنوان یکی ازمراحل اصلی چرخه حیات محصول وپل ارتباطی پایدار بامشتریانش می داند، در اولین روز …

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی فراگستر، “حمیدرضا میرحسینی” مدیرواحد خدمات پس ازفروش شرکت فراگستر با اشاره به اعلام ساعات کاری این شرکت در نوروز ۹۵ تصریح کرد: به دلیل اینکه شرکت فراگستر، خدمات پشتیبانی رابعنوان یکی ازمراحل اصلی چرخه حیات محصول وپل ارتباطی پایدار بامشتریانش می داند، در اولین روز کاری پس از تعطیلات رسمی نوروز آماده ارایه تمامی سرویس ها به مشتریان است.
وی با اشاره به دسته بندی مشتریان در شرکت فراگستر، اعلام کرد: برای ارایه خدمات به آن دسته از مشتریانی که به صورت خاص با فراگستر قرارداد دارند، هیچ گونه محدودیتی از نظر خدمات رسانی در ایام تعطیل وجود نخواهد داشت و این شرکت به صورت ۲۴ ساعته آماده ارایه خدمات به این نوع مشتریان است.
ایشان با اشاره به آن دسته از مشتریانی که دارای قراردادهای عمومی هستند، افزود: مشتریان قراردادهای عمومی که شامل قراردادهای پشتیبانی از راه دور(e-Support)، استاندارد و گلد (GOLD) هستند، نیز می توانند بعد از تعطیلات رسمی نوروز از خدمات شرکت فراگستر در ساعات اداری بهره مند شوند.
شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، باهدف ایجاد بستری مناسب در زمینه ارائه راهکارهای یکپارچه فناوری اطلاعات درسال ۱۳۷۶ تأسیس گردید. اکنون پس از ۱۸ سال فعالیت، هزاران سازمان و شرکت از خدمات نرم‌افزاری این شرکت استفاده می‌نمایند.
فراگستر اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابــقـه خود داشـته است و مـهـم‎تـرین فعالیت این شـــرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی، بازرگانی و تولید و مهندسی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.
در پایان شرکت فراگستر سال خوشی را برای تمامی هموطنان و مشتریان آرزو دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا