پدر شیطان صفت به دختر ۵ ساله‌اش هم رحم نکرد

موبنا – یک پدر بی شرم ساکن “هارتل پول “در حدود ۴۰ سال پیش با سو استفاده از فرزندان خود آنها را یک ابزار جنسی قرار داد و حالا پس از شکایت فرزندان به مجازات رسید. براساس گزارش پلیس این مرد بازنشسته که حالا ۸۳ ساله است در حدود ۴۰ سال گذشته که دختر او …

موبنا – یک پدر بی شرم ساکن “هارتل پول “در حدود ۴۰ سال پیش با سو استفاده از فرزندان خود آنها را یک ابزار جنسی قرار داد و حالا پس از شکایت فرزندان به مجازات رسید.

براساس گزارش پلیس این مرد بازنشسته که حالا ۸۳ ساله است در حدود ۴۰ سال گذشته که دختر او فقط ۵ سال داشت او را مورد اذیت و آزار قرار داد ، طوری که دختر در گزارش خود توصیف کرد که پدرش با بستن یک چشم بند بر روی چشم هایش به منظور بازی ” یک مرد کور” او را مورد سوء استفاده قرار داد و وقتی که مرد زغال فروش برای تحویل سوخت مورد نیازشان به خانه آنها رفت این پدر بی شرم دخترش را برای رابطه نامشروع به او پیشنهاد داد.

قربانی در ادامه افزود : پدرم شاهد این جنایت بود به طوری که در این رفتار غیر انسانی به او کمک کرد و بعد از آن مرا تهدید کرد که اگر به برادر و خواهرهایت چیزی بگویی این مرد زغال فروش می آید و تو را با خود می برد.

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این دختر ۵ ساله تنها عضو قربانی در خانه نبود و برادر او نیز به عنوان یکی از شاهدین ادعا کرد که این پدر جنایت کار در خانه مانند یک ” دیکتاتور ” رفتار می کرد و با تهدید اعضای خانواده به اهداف شوم خود می رسید.

در دادگاهی که برگزار شد متهم که نامش برده نشد به اتهام استفاده از دختر خود به عنوان یک ابزار و تجاوز و سوء استفاده از فرزندانش به ۲۰ سال حبس محکوم شد.

وکیل مدافع او در دادگاه به دفاع از او بیان کرد که متهم در حال حاضر در شرایط سلامت خوبی قرار ندارد و از سرطان رنج می برد و خواستار تخفیف مجازات او شد اما قاضی دادگاه در خواست او را رد کرد.

همچنین مردی که در آن زمان به این دختر تجاوز کرد به عنوان یک مجرم در دادگاه متهم شد.

 منبع: باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا