نخستین حادثه چهارشنبه سوری در تهران

موبنا – اولین حادثه چهارشنبه سوری پایتخت از سوی جوانی ۲۰ ساله رقم خورد که در منزل مسکونی‌شان در حال ساخت نارنجک دستی بود. در ساعت ۱۶:۴۵ امروز یک مورد حادثه انفجار منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن نزدیک‌ترین اکیپ مستقر در محل به این منزل مسکونی واقع در …

موبنا – اولین حادثه چهارشنبه سوری پایتخت از سوی جوانی ۲۰ ساله رقم خورد که در منزل مسکونی‌شان در حال ساخت نارنجک دستی بود.

در ساعت ۱۶:۴۵ امروز یک مورد حادثه انفجار منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن نزدیک‌ترین اکیپ مستقر در محل به این منزل مسکونی واقع در ۲۰ متری ابوذر اعزام شدند. پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه رخ داده و علت آن نیز اقدام جوانی ۲۰ ساله برای ساخت مواد محترقه و نارنجک دست‌ساز بوده است که در حین این اقدام ناگهان انفجار شدیدی رخ داده است.

آتش نشانان این جوان ۲۰ ساله را در حالی که به شدت دچار آسیب دیدگی و سوختگی شده بود خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند. همچنین والدین ۵۵ و ۷۵ ساله این فرد نیز به دلیل شکستن شیشه و پرتاب آن به سمت صورتشان دچار مجروحیت شدند. یکی از همسایگان آنان نیز به خاطر شوک شدید ناشی از انفجار دچار حملات عصبی شده بود که وی نیز در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

بر اساس گزارش تیم اعزامی آتش نشانان به محل حادثه در پی این حادثه درها و پنجره‌های این ساختمان کاملا تخریب شده، صدای شدیدی نیز در محل ایجاد شده بود.

 منبع: ایسنا 

دکمه بازگشت به بالا