تشکیل کمیته ارتباطات نوروزی در تمامی استان ها

موبنا – مرتضی براری گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در پیش بودن سفرهای نوروزی در اقصی نقاط کشور، به منظور ایجاد هماهنگی، انسجام و نظارت هرچه بیشتر بر ارائه خدمات ارتباطی مطلوب در این ایام، کمیته‌ای تحت عنوان کمیته ارتباطات تشکیل و فعالیت ها را ساماندهی کرده است. وی …

موبنا – مرتضی براری گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در پیش بودن سفرهای نوروزی در اقصی نقاط کشور، به منظور ایجاد هماهنگی، انسجام و نظارت هرچه بیشتر بر ارائه خدمات ارتباطی مطلوب در این ایام، کمیته‌ای تحت عنوان کمیته ارتباطات تشکیل و فعالیت ها را ساماندهی کرده است.
وی افزود: پیش بینی کردیم با توجه به افزایش حجم مسافران نوروزی و هماهنگی اپراتورها، با تعبیه دکلهای BTS سیار کمترین مشکل ارتباطی را داشته باشیم.
براری با تاکید بر فعال بودن این کمیته در ایام عید، افزود: کمیته ارتباطات نوروزی، پیش از عید تشکیل شده است تا شاهد کمترین مشکلات در ایام سال نو برای مردم باشیم و حتی در صورت بروز در کمترین زمان در خصوص رفع آن اقدام شود.
به گفته معاون وزیر ارتباطات، پیگیری افزایش ظرفیت شبکه‌های ارتباطی، نصب و راه‌اندازی آنتن‌های سیار (متحرک ) در جاده های مسافر پذیر ، مراکز زیارتی و گردشگری، شناسائی نقاط ارتباطی کور و فاقد پوشش و تامین پوشش ارتباطی بر بستر طرح ملی رومینگ، همچنین ایجاد مرکز تماس ۲۴ ساعته و حتی به صورت موقت در سطح استان و معرفی آن به تمامی مسافران و گردشگران، از اقدامات این کمیته در استان ها خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا