معرفی چهار عنصر اصلی گیمرهای ایسوس

موبنا – با درنظرگرفتن جلوه ای لوکس ولی کارآمد، خنک سازی را برای قطعات رده بالا، به هر دو سبک آب یا باد، درنظرگرفته تا علاوه بر زیبایی بیشتر سیستم، راندمان و کارآیی آن نیز افزایش یابد. مادربورد Maximus VIII Formula و کارت گرافیک Poseidon GTX 980 Ti دارای خنک کننده دومنظوره آبی/بادی هستند که …

موبنا – با درنظرگرفتن جلوه ای لوکس ولی کارآمد، خنک سازی را برای قطعات رده بالا، به هر دو سبک آب یا باد، درنظرگرفته تا علاوه بر زیبایی بیشتر سیستم، راندمان و کارآیی آن نیز افزایش یابد. مادربورد Maximus VIII Formula و کارت گرافیک Poseidon GTX 980 Ti دارای خنک کننده دومنظوره آبی/بادی هستند که در ادامه به ویژگی های هرکدام می پردازیم:
مادربورد Maximus VIII Formula
کارت گرافیک1
این عضو تازه وارد خانواده ROG، با دارا بودن یک خنک کننده دومنظوره اختصاصی در بخش مدارتغذیه به نامCrossChil EK ، برای خنک سازی هرچه بهتر مدار تغذیه، از آب یا هوا استفاده می کند. همچنین استفاده از یک سپر اختصاصی (مانند سری TUF)، هم به استحکام بیشتر مادربورد در زمان استفاده از خنک کننده های سنگین یا کارت گرافیک های بزرگ اضافه می شود و هم با طیف نورانی RGB، جذابیت بصری این مادربورد بیش از پیش شده است.
Maximus VIII Formula مانند دیگر برادران خود برای گیمرها، کارت صدایی با فناوری SupremFX 2015 صدایی شفاف و فراگیر را به ارمغان آورده و با فناوری ۵-Way Optimization، با یک کلیک پنج راهکار متفاوت برای بهینه سازی سیستم در اختیار دارد.
ایسوس
نسل هشتم مادربورد های سری Maximus، با پشتیبانی از چیپست SKYLAKE، به سوکت ۱۱۵۱ تجهیز شده است. این مادربورد با استفاده از مدار تغذیه قدرتمند، امکانات ویژه، و بایوس فوق العاده پیشرفته به راحتی امکان مدیریت و اورکلاک قطعات را با رابط کاربری آسان برای همه در دسترس قرار داده است.
مادربورد Maximus VIII Formula با استفاده از فناوریT-Topology و دارا بودن چیپ Digi+ مجزا برای رم ها، به سادگی می تواند از رم های پرسرعت DDR4 تا فرکانس ۳۷۳۳ مگاهرتز ارتقاء یابد؛ علاوه بر این، پایداری سیستم را در زمان پردازش های سنگین حفظ کند.
برای ارتباطات شبکه ای نیز،Maximus VIII Formula با استفاده از آخرین چیپ کنترلر شبکه شرکت اینتل (I219-V) کمترین میزان فشار را به CPU اعمال می کند و برای تکمیل کردن بی نظیر بستر بازی های شبکه ای، فناوری LANGuard را به خدمت گرفته که حاصل آن پینگ پایین و اولیت دادن به پکت های مرتبط به بازی های تحت شبکه است.
همچنین با استفاده از رابط NVMe، نهایت کارایی ذخیرسازهای SSD را به کار گرفته و همچنین با پشتیبانی از هر دو رابط M.2 و U.2 سرعت ذخیره سازی اطلاعات را حداکثر تا ۳۲ گیگابیت بر ثانیه برای شما مهیا کرده است. همچنین با داشتن پورت USB 3.1 نوع A و C، بالاترین سرعت نرخ انتفال برای حافظه های جانبی را در درسترس قرار می دهد.
کارت گرافیک Poseidon GTX 980 Ti
ایسوس
این کارت گرافیک با هسته گرافیکی GTX 980 TI تجهیزه شده و برای خنک سازی هرچه بهتر، ایسوس از راهکار دوگانه آب یا باد استفاده کرده است. فناوری اختصاصی DirectCU H2O ،به کاربر امکان می دهد تا دمای کارت ۲ برابر خنک تر از حالت مرجع (۳۰ درجه دمای کمتر) کارت در فشار کامل سنگین ترین فریم ها را پردازش کند. همچنین Poseidon GTX 980 Ti از یک خنک کننده کامل بادی که به فن هایی با فناوری ضد خاک (Dust-Proof) مجهز است و برای زیبایی بیشتر کارت و کل سیستم، نشانه ROG با رنگ قرمز به صورت چشمک زن در لبه کارت قرار دارد.
Poseidon GTX 980 Ti با استفاده از فناوری انحصاری خط تولید تمام خودکار ایسوس به نام Auto-Extreme تولید شده که این خط تولید هم دوستدار محیط زیست است و هم به دلیل حذف نیروی انسانی، کارت گرافیکی با بالاترین کیفیت ساخته شده است. همچنین به دلیل ایزوله بودن کامل محیط خط تولید و عدم ورود گرد و غبار، اکسید شدن و ناپایداری در کارت گرافیک های ایسوس دیده نمی شود. همچنین ایسوس با به کارگیری قطعاتی با استاندارد Super Alloy Power II، به میزان قابل توجهی دما و مصرف را کاهش داده و ماندگاری قطعه را بیشتر کرده است.
اگر از طرفداران خستگی ناپذیر بازی و تفریح در دنیای سخت افزار و کامپیوتر هستید، دیگر تصمیم با خودتان است که از کدام عنصر هستی در ماشین جنگی خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا