با سلفی گرفتن هزینه خرید محصولات مختلف را بپردازید

موبنا – به گزارش مشبل، این شرکت حق اختراعی را به نام خود به ثبت رسانده که بر مبنای آن دوربین گوشی چهره خریدار را شناسایی می کند و سپس برای جلوگیری از هرگونه تقلب و سوءاستفاده از کاربر درخوسات می شود در برابر دوربین حرکتی اعم از چشمک زدن و … را انجام دهد. …

موبنا – به گزارش مشبل، این شرکت حق اختراعی را به نام خود به ثبت رسانده که بر مبنای آن دوربین گوشی چهره خریدار را شناسایی می کند و سپس برای جلوگیری از هرگونه تقلب و سوءاستفاده از کاربر درخوسات می شود در برابر دوربین حرکتی اعم از چشمک زدن و … را انجام دهد. با این کار نمی توان عکس یک فرد را به جای انسان واقعی جا زد.

پس از این کار فرد می تواند اقلام مورد نظر برای خرید را در سایت آمازون انتخاب کند و هزینه این کار هم پرداخت خواهد شد. البته استفاده از چنین روش هایی برای خرید ممکن است ضعف های امنیتی داشته باشد و لذا بعید به نظر می رسد که آمازون در آینده نزدیک روش مذکور را عملی کند.

AmazonPatent1

استفاده از این روش مشکل تایپ با صفحه کلیدهای کوچک تلفن های همراه را هم برطرف می کند، زیرا هر کاربر با تکان دادن سر یا پلک زدن و … می تواند فرایند خرید را آغاز کند.

قرار است این فناوری محدود به تلفن های همراه نباشد و کاربران تبلت ها، لپ تاپ ها، رایانه های رومیزی و … هم بتوانند از آن استفاده کنند. مزیت دیگر فناوری مذکور امکان تعریف یک یا چند چهره خاص برای خرید از حساب های کاربری آمازون است تا دیگر افراد نتوانند از این روش سوءاستفاده کنند.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا