نسخه تحت وب اسکایپ به روز شد

موبنا – به گزارش وب پرونیوز، از جمله مهم ترین امکانات اضافه شده می توان به تماس با تلفن های همراه و خطوط تلفن ثابت به طور مستقیم از محیط اسکایپ (با هزینه پایین)، مشاهده ویدیوهای یوتیوب بدون ترک محیط اسکایپ، افزودن افراد جدید به مکالمه در جریان حتی در صورت عدم عضویت آنها در …

موبنا – به گزارش وب پرونیوز، از جمله مهم ترین امکانات اضافه شده می توان به تماس با تلفن های همراه و خطوط تلفن ثابت به طور مستقیم از محیط اسکایپ (با هزینه پایین)، مشاهده ویدیوهای یوتیوب بدون ترک محیط اسکایپ، افزودن افراد جدید به مکالمه در جریان حتی در صورت عدم عضویت آنها در اسکایپ و دریافت پیام های اطلاع رسانی اشاره کرد.

Screen-Shot-2016-03-14-at-3.22.00-PM-963x507

مایکروسافت می گوید هدف از افزودن این امکانات صرفه جویی در هزینه های تحمیل شده به کاربران در زمان تماس با خطوط تلفن ثابت و همراه است.

علاوه بر این نحوه نمایش آدرس های URL در نسخه تحت وب اسکایپ ارتقا یافته و شامل تصویری از این صفحه است. اگر کاربری لینک ویدیوی یوتیوب را در محیط این نرم افزار ارسال کند، قادر به مشاهده آن با تمامی امکانات سایت یوتیوب است. کاربران برای افزودن دوستان جدید هم می توانند از روش فشردن +New و سپس Share Conversation استفاده کنند.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا