افزایش جایزه هک کردن لپ‌تاپ‌های کروم بوک به ۱۰۰ هزار دلار

موبنا – به گزارش پی سی ورلد، بزرگترین میزان جایزه نقدی به فرد یا افرادی اعطا می شود که بتوانند روشی برای نفوذ به کروم بوک در حالت مهمان و آسیب زدن به این لپ تاپ پیدا کنند. گوگل در مطلبی که به همین علت ثبت کرده نوشته است: از زمانی که ما از پرداخت …

موبنا – به گزارش پی سی ورلد، بزرگترین میزان جایزه نقدی به فرد یا افرادی اعطا می شود که بتوانند روشی برای نفوذ به کروم بوک در حالت مهمان و آسیب زدن به این لپ تاپ پیدا کنند.

گوگل در مطلبی که به همین علت ثبت کرده نوشته است: از زمانی که ما از پرداخت جایزه ۵۰ هزار دلاری خبر دادیم کسی مورد موفقی را شناسایی نکرده است و لذا رقم پرداختی را افزایش دادیم.

لپ‌تاپ‌های کروم بوک در حالت ورود مهمان یا Guest از بیشترین میزان امنیت و تدابیر دفاعی برخوردارند. به عنوان مثال کاربر کروم بوک در این حالت تنها می تواند فایل هایی را بارگذاری کند، اما نمی تواند هیچ برنامه ای نصب کند، حتی اگر آن برنامه از فروشگاه گوگل بارگذاری شده باشد.

گوگل از متخصصان امنیتی خواسته تا اگر می توانند صفحات وب معیوبی طراحی کنند که کاربر کروم بوک در صورت اجرای حالت مهمان شاهد آلوده شدن لپ تاپ خود باشد. علاوه بر این دور زدن حالت ایمن مرورگر کروم هم منجر به اعطای جایزه ای قابل توجه می شود.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا