SharePoint Server ۲۰۱۶ مایکروسافت عرضه شد

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، نسخه RTM نرم‌افزار SharePoint Server ۲۰۱۶ به همراه نرم‌افزار Project Server ۲۰۱۶ و Office Online Server‌ نخستین بار به صورت آزمایشی در ژانویه ۲۰۱۶ عرضه شد. در آن زمان مدیران مایکروسافت اعلام کردند SharePoint Server ۲۰۱۶ و Project Server ۲۰۱۶ در بهار ۲۰۱۶ به صورت عمومی عرضه خواهند شد. …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، نسخه RTM نرم‌افزار SharePoint Server ۲۰۱۶ به همراه نرم‌افزار Project Server ۲۰۱۶ و Office Online Server‌ نخستین بار به صورت آزمایشی در ژانویه ۲۰۱۶ عرضه شد. در آن زمان مدیران مایکروسافت اعلام کردند SharePoint Server ۲۰۱۶ و Project Server ۲۰۱۶ در بهار ۲۰۱۶ به صورت عمومی عرضه خواهند شد.

لازم به ذکر است تلاش مراکز خبری برای دریافت اطلاعات بیشتر از مایکروسافت در مورد تاریخ دقیق عرضه SharePoint Server ۲۰۱۶ به نتیجه نرسید. با این وجود کاربران جهانی از امروز می‌توانند نسخه آزمایشی RTM از نرم‌افزار SharePoint Server ۲۰۱۶ را بارگذاری کنند.

مدیران مایکروسافت همچنین توضیح دادند که از می۲۰۱۶ می‌توان مجوزهای مربوط به این نرم‌افزار را از مرکز Volume Licensing Service Center بارگذاری کرد.

تاکید اصلی برای این نسخه از نرم‌افزار SharePoint Server بر سیستم‌های رایانه‌ای چندگانه، به‌خصوص در فضای جست‌وجو قرار داده شده است. این نرم‌افزار همچنین قابلیت‌های امنیت داده بیشتر و پشتیبانی گسترده‌تر برای دسترسی به محتوای موبایلی و اپلیکیشن‌ها را شامل می‌شود.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا