Dropbox خدمات ابری آمازون را کنار گذاشت

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، این شرکت روی وبلاگ رسمی خود نوشت: «ما یکی از نخستین مراکزی بودیم که خود را با Amazon S۳ سازگار کردیم که این خدمات ابری به ما امکان داد فعالیت‌اهی خود را به سرعت و با اطمینان بیشتر در مقیاس بزرگ گسترش دهیم. مرکز Amazon Web Services یک شریک …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، این شرکت روی وبلاگ رسمی خود نوشت: «ما یکی از نخستین مراکزی بودیم که خود را با Amazon S۳ سازگار کردیم که این خدمات ابری به ما امکان داد فعالیت‌اهی خود را به سرعت و با اطمینان بیشتر در مقیاس بزرگ گسترش دهیم. مرکز Amazon Web Services یک شریک ارزشمند بوده و خواهد بود. ما هرگز بدون خدماتی مانند AWS نمی‌توانستیم به این سرعت رشد کنیم».

در ادامه این مطلب گفته شد: «از آنجایی که نیاز مشتریان و کاربران ما افزایش می‌یابد، تصمیم گرفتیم به صورت کاملا جدی سرمایه‌گذاری کنیم تا سیستم داخلی برای ذخیره‌سازی داده‌ها را در اختیار بگیریم. برای این تصمیم چند دلیل وجود دارد. نخست آنکه، یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها در محصولات ما قابلیت اجرایی آنها است. در اختیار گرفتن سیستم داخلی برای ذخیره‌سازی داده به ما امکان می‌دهد تا بتوانیم قابلیت‌های اجرایی را در موارد خاص ارتقا دهیم. نکته دوم، ما به عنوان یکی از بزرگترین ارایه‌دهندگان خدمات پردازش ابری در جهان، بلوک‌های ذخیره‌سازی داده را به صورت واحد ارایه می‌دهیم. ما می‌توانیم کاربری و قابلیت‌های خدمات خود را در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار گسترده‌تر کنیم و بسته‌های اقتصادی بهتری به مشتریان ارایه دهیم».

 منبع: همکاران سیستم

دکمه بازگشت به بالا