رشد فزاینده تعداد کابران IoT در کره جنوبی

موبنا – به گزارش وب‌سایت Korea Herald، وزارت MSIP کره جنوبی در آمار ماه ژانویه خود، تعداد مشترکان خدمات مرتبط با IoT را ۸۳.۵۷۷ واحد و شمار کاربران تلفن‌های همراه هوشمند را ۷۰.۰۹۷ واحد اعلام کرده است. این رقم در ماه پیش از آن، دسامبر برای کاربران اسمارت‌فون‌ها و مصرف‌کنندگان سرویس‌های اینترنت اشیاء، به ترتیب …

موبنا – به گزارش وب‌سایت Korea Herald، وزارت MSIP کره جنوبی در آمار ماه ژانویه خود، تعداد مشترکان خدمات مرتبط با IoT را ۸۳.۵۷۷ واحد و شمار کاربران تلفن‌های همراه هوشمند را ۷۰.۰۹۷ واحد اعلام کرده است.

این رقم در ماه پیش از آن، دسامبر برای کاربران اسمارت‌فون‌ها و مصرف‌کنندگان سرویس‌های اینترنت اشیاء، به ترتیب ۹۹.۳۵۶ و ۶۳.۴۷۳ واحد بوده که در هر دو حوزه با رشد مصرف روبرو هستیم.

کارشناسان معتقدند افزایش فروش ابزارهای پوشیدنی به رشد بازار IoT در این کشور آسیایی کمک کرده است. طبق برآوردها، بالغ بر ۴۰۰ هزار شهروند کره‌ای با استفاده از دیوایس‌های پوشیدنی، از خدمات IoT استفاده می‌کنند.

البته کارشناسان تعداد واقعی را بیش از این رقم می‌دانند زیرا آمار مزبور فقط مشترکان دارای سیم‌کارت را شامل می‌شود. همین امر باعث شده شرکت‌های کره‌ای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و تلفن همراه، بخش اینترنت اشیاء را به عنوان یک بازار نوظهور تلقی کرده و فعالیت‌های خود را در این حوزه شدت بخشند.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا