استقرار ۱۰۰۰ آتش‌ نشان در تهران

سید جلال ملکی درباره تمهیدات آتش نشانی برای چهارشنبه سوری اظهار کرد: جلسات هماهنگی برای چهارشنبه سوری از مدت‌ها قبل در سازمان آتش نشانی آغاز و در نهایت تصمیم بر این شد که آتش‌نشانان در ۱۰۳۷ نقطه از پایتخت مستقر شود. علاوه بر آن نیز تمامی ۱۲۱ ایستگاه آتش‌نشانی در آماده باش کامل باشند. وی …

سید جلال ملکی درباره تمهیدات آتش نشانی برای چهارشنبه سوری اظهار کرد: جلسات هماهنگی برای چهارشنبه سوری از مدت‌ها قبل در سازمان آتش نشانی آغاز و در نهایت تصمیم بر این شد که آتش‌نشانان در ۱۰۳۷ نقطه از پایتخت مستقر شود. علاوه بر آن نیز تمامی ۱۲۱ ایستگاه آتش‌نشانی در آماده باش کامل باشند.

وی با بیان اینکه استقرار آتش‌نشانان در روز چهارشنبه سوری از ساعت ۱۶ روز سه شنبه آغاز شده و حداقل تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت، گفت: در این شب ۲۷۳۹ آتش نشان در ۱۰۳۷ نقطه از پایتخت مستقر شده و ۲۳۵ دستگاه خودروی سنگین، ۲۳۳ دستگاه خودروی سبک و ۱۰۱۷ دستگاه موتورسیکلت در اختیار آنان قرار خواهد داشت.

ملکی افزود: همچنین ۴۵۲ تیم آتش‌نشان نیز با تجهیزات خود به شکل پیاده در برخی از نقاط پایتخت مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به آماده باش ۱۲۱ ایستگاه آتش نشانی در این شب درباره نقاط پرحادثه در چهارشنبه سوری به ایسنا گفت: پراکندگی حوادث در سال‌های اخیر بیانگر این است که نمی‌توان به طور قطع چند نقطه را به عنوان نقاط حادثه‌خیز انتخاب و معرفی کرد. گاهی سنگین‌ترین حوادث در مناطقی رخ می‌دهد که در گذشته وقوع آن سابقه نداشته است و به همین دلیل است که آتش‌نشانان در سراسر تهران حضور خواهند داشت.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، در نقاطی که در سال‌های قبل فراوانی وقوع حوادث بیشتر بوده نیروی بیشتری نیز مستقر شده اما در مجموع استقرار نیروهای آتش نشانی در سراسر پایتخت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا