اختلاف خانوادگی؛ انگیزه جنایت

سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان بوشهر، در این باره گفت: روز یکشنبه گشت پلیس در اطراف روستای گاودار از توابع بخش امام‌حسن شهرستان دیلم، یک دستگاه خودرو سمند را که سوزانده شده بود، پیدا کرد. او اضافه کرد: در بازرسی این خودرو سوخته، جسد مردی دست و پا بسته که تشخیص هویت آن به‌علت …

سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان بوشهر، در این باره گفت: روز یکشنبه گشت پلیس در اطراف روستای گاودار از توابع بخش امام‌حسن شهرستان دیلم، یک دستگاه خودرو سمند را که سوزانده شده بود، پیدا کرد.

او اضافه کرد: در بازرسی این خودرو سوخته، جسد مردی دست و پا بسته که تشخیص هویت آن به‌علت شدت سوختگی امکان‌پذیر نبود، در صندوق عقب کشف شد. عباس‌زاده بیان کرد: با حضور کارآگاهان جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان دیلم و انجام تحقیقات میدانی هویت جسد سوخته‌شده شناسایی و به خانواده‌اش در گناوه اطلاع‌رسانی شد.

وی ادامه داد: با بررسی‌های تخصصی‌تر و جمع‌آوری مدارک و مستندات برادرزن مقتول، به‌عنوان مظنون اصلی دستگیر شد.

عباس‌زاده گفت: متهم دستگیرشده علاوه بر اعتراف به قتل شوهرخواهر خود، علت آن را اختلاف خانوادگی عنوان کرد و گفت: ابتدا مقتول را خفه و سپس با همدستی برادرم جسد را در خودرو مقتول گذاشتیم و در شهرستان دیلم سوزاندیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا