سازگاری بیشتر عملکرد‌ دستگاه‌ های گلکسی با تبلت ویندوز ۱۰ سامسونگ

موبنا- بر اساس اطلاعات فاش شده، گلکسی TabPro S زمانی که به صورت رسمی عرضه شود، می‌تواند سازگاری بسیار زیادی با گلکسی اس ۶ یا مدل‌های جدیدتر از آن داشته باشد. این ویژگی “Galaxy Continuity” نام گذاری شده و کاربران می‌توانند بسیاری از عملکرد‌های مهم گوشی هوشمند خود را با تبلت خود ادغام کنند. برای انجام …

موبنا- بر اساس اطلاعات فاش شده، گلکسی TabPro S زمانی که به صورت رسمی عرضه شود، می‌تواند سازگاری بسیار زیادی با گلکسی اس ۶ یا مدل‌های جدیدتر از آن داشته باشد. این ویژگی “Galaxy Continuity” نام گذاری شده و کاربران می‌توانند بسیاری از عملکرد‌های مهم گوشی هوشمند خود را با تبلت خود ادغام کنند.

برای انجام این کار باید اپلیکیشنی با نام “Flux D” روی دستگاه خود نصب کنید و سامسونگ نیز این برنامه را به صورت پیش‌فرض روی تبلت خود نصب کرده است. به وسیله همین برنامه، گوشی قادر است از طریق بلوتوث با تبلت شما ارتباط برقرار کند. همین که ارتباط میسر شد، کاربران حتی می‌توانند با استفاده از اثر انگشت خود در گوشی هوشمند، صفحه قفل تبلت را باز کنند. همچنین ویژگی مهم‌تر آن دریافت نوتیفیکیشن‌های گوشی هوشمند روی تبلت و جواب دادن به آن‌ها از طریق TabPro S است.

C-pen

سازگاری بیشتر عملکرد‌ دستگاه‌ های گلکسی با تبلت ویندوز ۱۰ سامسونگ

در گزارشی که امروز منتشر شده، سامسونگ همچنین قرار است یک قلم استایلوس بلوتوثی را برای این تبلت عرضه کند. این قلم بلوتوثی که C-Pen نام دارد با شماره مدل EJ-UW700 در وب‌سایت یک خرده فروشی آنلاین آلمانی لو رفته است. قلم جدید سامسونگ قیمتی نزدیک به ۶۶ دلار خواهد داشت. البته این قلم با دیگر تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند نیز کار می‌کند.

 منبع:زومیت|نویسنده:سعید میرزاپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا