مایکروسافت ۱۰۰ دلار تخفیف برای سرفیس پرو ۴ در نظر گرفت

موبنا- اگر دنبال تخفیفی برای خرید سرفیس پرو ۴ هستید بهتر است سری هم به‌فروشگاه مایکروسافت (مایکروسافت استور) بزنید. مایکروسافت از هم‌اکنون تا ۲۶ مارس ۱۰۰ دلار تخفیف برای نسخه‌هایی از این محصول که دارای پردازنده اینتل هستند در نظر گرفته که دو مدل را شامل می‌شود.   یکی از این مدل‌ها نسخه ۱۲۸ گیگابایتی …

موبنا- اگر دنبال تخفیفی برای خرید سرفیس پرو ۴ هستید بهتر است سری هم به‌فروشگاه مایکروسافت (مایکروسافت استور) بزنید. مایکروسافت از هم‌اکنون تا ۲۶ مارس ۱۰۰ دلار تخفیف برای نسخه‌هایی از این محصول که دارای پردازنده اینتل هستند در نظر گرفته که دو مدل را شامل می‌شود.

سرفیس پرو 4

 

یکی از این مدل‌ها نسخه ۱۲۸ گیگابایتی از سرفیس پرو ۴ با پردازنده اینتل Core i5 است که در حالت عادی ۹۹۹ دلار قیمت داشت و اکنون قیمت آن با احتساب تخفیف، ۸۹۹ دلار شده است. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این تبلت هم که دارای ۸ گیگابایت حافظه رم است و از پردازنده اینتل Core i5 بهره می‌برد در حالت عادی قیمت ۱۲۹۹ دلار را داشت که حال می‌توان آن را با قیمت ۱۱۹۹ دلار از مایکروسافت استور خریداری کرد.

سرفیس پرو 4

 

اگر مایل به‌خرید این محصولات هستید می‌توانید از طریق Microsoft Store وارد عمل شوید. البته به‌این نکته نیز توجه داشته باشید که مدت تخفیف محدود است.

منبع:زومیت|نویسنده:سعید میرزاپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا