بیمه ازدواج جوانان رونمایی شد+جزئیات

موبنا -در این مراسم محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر به حل مسائل جوانان نیست، اظهار داشت: باید در سطح وسیعی از ظرفیت های موجود در جامعه به ویژه ظرفیت های مردمی برای حل مشکلات جوانان استفاده کرد. به کار گیری و استفاده از این ظرفیت ها موضوعی …

موبنا -در این مراسم محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر به حل مسائل جوانان نیست، اظهار داشت: باید در سطح وسیعی از ظرفیت های موجود در جامعه به ویژه ظرفیت های مردمی برای حل مشکلات جوانان استفاده کرد. به کار گیری و استفاده از این ظرفیت ها موضوعی زمان بر است که باید از تکنیک های لازم برای آن استفاده کرد که البته این تکنیک ها الزاماً شناخته شده نیستند و شاید نتوان تمام مسائل حوزه جوانان را این گونه حل کرد اما کمک کننده است تا بخش اعظمی از مشکلات مرتفع شود.

وی به تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان و شرکت بیمه درخصوص بیمه ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه موارد مفیدی را شامل می شود که مراحلی از قبل از ازدواج، مشاوره برای افراد را انجام می دهد و با اعتباراتی که بیمه در اختیار دارد و حمایت های مادی و معنوی در مراحل قبل، بعد و پس از ازدواج می تواند برای جوانان بسیار مفید باشد.

گودرزی ادامه داد: حل مشکلات ازدواج جوانان باعث می شود ضریب امید به آینده در آنان افزایش پیدا کند و نکته حائز اهمیت این است که تمامی عوامل و اصحابی که می توانند در این مسیر مفید باشند باید اطلاع رسانی های لازم را انجام دهند تا به توسعه این مهم کمک کنند چرا که اگر مردم نسبت به موضوع بیمه ازدواج آگاه شوند سازمان های مرتبط برای پاسخ گویی به مردم مکانیزم هایی را ایجاد می کنند که بسیار روشن است.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: زمانی بیمه شخص ثالث مانند امروز مورد استفاده مردم قرار نمی گرفت اما دیگر هم اکنون مردم خود را ملزم به استفاده از این بیمه می دانند که تا حد زیادی باعث کاهش تصادفات شده است.

وی گفت: اگر در امر ازدواج، مسکن و مسائل مادی و غیر مادی بیمه ها و سایر مراکز حمایتی وارد شوند بسیاری از مشکلات جوانان کاهش پیدا می کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا