برانکو: پیشنهاد داشتم ولی ماندم

موبنا -سرانجام روز گذشته برانکو به باشگاه پرسپولیس رفت و با مسئولان باشگاه برای تمدید قراردادش تا پایان فصل آینده به توافق نهایی رسید. علاقه برانکو برانکو پس از این توافق می‌گوید: «طبیعی است که وقتی دو طرف با هم صحبت می‌کنند و به توافق بر سر چنین موضوعی می‌رسند یعنی نسبت به این همکاری …

موبنا -سرانجام روز گذشته برانکو به باشگاه پرسپولیس رفت و با مسئولان باشگاه برای تمدید قراردادش تا پایان فصل آینده به توافق نهایی رسید.
علاقه برانکو
برانکو پس از این توافق می‌گوید: «طبیعی است که وقتی دو طرف با هم صحبت می‌کنند و به توافق بر سر چنین موضوعی می‌رسند یعنی نسبت به این همکاری علاقه‌مند هستند. من از جای دیگر پیشنهاد دارم ولی دوست داشتم کارم را با پرسپولیس، این هواداران و آقای طاهری ادامه بدهم. طبعا از موقعیت پیش‌آمده خوشحال هستم. البته خوشحالی اصلی زمانی است که به موفقیت اصلی برسیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم. هر مربی در دنیا به دنبال بیشترین موفقیت ممکن است. ما مشکلاتی داشتیم اما اکنون بسیار خوشبین هستیم که بتوانیم به هدفمان برسیم.»
رضایت باشگاه
علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز بابت توافق با برانکو ابراز خوشحالی می‌کند: «در موضوع تمدید قرارداد آقای ایوانکوویچ، به هواداران گفته بودم که نگران نباشند، چون ما برنامه‌های مدونی برای تمام رده‌ها داریم. دنبال یک ساختار قوی از بعد فنی و تشکیلاتی برای تیم‌های پرسپولیس هستیم که فقط به تیم بزرگسالان محدود نمی‌شود. قطعا در این مسیر در تمام آن بخش‌ها از آقای برانکو استفاده می‌کنیم تا پرسپولیس نه فقط در ایران، بلکه در سطح قاره آسیا مجموعه‌ای مطرح در این عرصه‌ها باشد. کارنامه آقای برانکو به قدری شفاف است که نیاز به ارزیابی ندارد.»

منبع:شهروند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا