آدم‌ربای معاون بانک ملی اشنویه دستگیر شد

موبنا – سردار ناصر اصلانی فرمانده نیروی انتظامی استان در آخرین نشست ‌سال با اصحاب رسانه گفت: طی ١١ماهه‌ سال ٩٤ بیش از ٧١١هزارو٨٢٣ تماس حضوری و تلفنی با سامانه فوریت‌های پلیسی ١١٠ انجام گرفته است که ٢٢٨هزارو٤٠٢ عملیاتی شده است. وی افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته مهم‌ترین آسیب‌ها و چالش‌های استان به ترتیب ١. …

موبنا
سردار ناصر اصلانی فرمانده نیروی انتظامی استان در آخرین نشست ‌سال با اصحاب رسانه گفت: طی ١١ماهه‌ سال ٩٤ بیش از ٧١١هزارو٨٢٣ تماس حضوری و تلفنی با سامانه فوریت‌های پلیسی ١١٠ انجام گرفته است که ٢٢٨هزارو٤٠٢ عملیاتی شده است. وی افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته مهم‌ترین آسیب‌ها و چالش‌های استان به ترتیب ١. تصادفات ٢. جرایم عمومی ٣. نزاع و درگیری خیابانی ٤. سرقت ٥. موادمخدر ٦. امور مالی و ملکی ٧. اختلافات خانوادگی ٨. مزاحمت‌های اخلاقی ٩. فقدان و پیدایش ١٠. تهدید هستند. فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: درحوزه موادمخدر طی ١١ماه ‌سال ٩٤ بالغ بر ٦تن و ٣٩١کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد که نسبت به‌ سال قبل ٨٦‌درصد افزایش داشته است، ضمن این‌که ٩٣ باند تهیه و توزیع نیز متلاشی شد. اصلانی گفت: درحوزه راهنمایی و رانندگی و طی ١١ماهه ١٢هزارو٣٢٥ تصادف جرحی، ٣هزارو٣١٧ تصادف خسارتی و ٤٨٨ تصادف فوتی در استان رخ داده است.
وی افزود: با توجه به شناسایی ٩٠ نقطه حادثه‌خیز در استان و با همکاری ادارات مربوطه ازجمله راه‌وشهرسازی و شهرداری برای اصلاح هندسی آنها اقدام شده است. فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در عملیات‌های مربوط به پلیس فتا ٣٨٢ مورد توسط مردم اطلاع داده شد که بیش از ٩٢‌درصد آنها کشف و رسیدگی شد که بالاتر از میانگین کشوری است.
اصلانی در مورد حوزه قاچاق گفت: بیش از ٢١هزار عملیات در بخش قاچاق انجام شده که منجر به دستگیری یک‌هزارو١٠٠ قاچاقچی و توقیف بیش از ٣٨١میلیارد ریال شده است. وی در مورد حوزه سرقت افزود: امسال نسبت به ١١ماهه‌ سال ٩٣ حدود ١٧درصد کاهش سرقت داشته‌ایم. فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر‌ سال تصریح کرد: امسال تاکنون ٤نفر به دلیل ساخت و نگهداری مواد محترقه جان خود را از دست داده‌اند.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی درپایان در مورد پرونده آدم‌ربایی معاون بانک ملی شهرستان اشنویه گفت: در مورد این پرونده ٦نفر دستگیر شده بودند که با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شخصی دیگر به‌عنوان آدم‌ربا بوده است که پس از بررسی‌های به عمل آمده شخص موردنظر پس از مدت‌ها حضور در خارج از کشور، طی ٧٢ساعت قبل در استان آذربایجان‌شرقی دستگیر شد.

منبع:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا