دانلود نرم افزار تبدیل اندروید به موس و کیبورد! – WiFi Mouse Pro 1.7.2

WiFi Mouse Pro اپلیکیشنی جالب و کاربردی از استودیوی Necta برای دستگاه های اندرویدی است که با آن می توانید دستگاهتان را به موس و کیبورد بی سیم برای کنترل و مدیریت کامپیوتر تبدیل کنید! شاید شما نیز دوست داشته باشید برروی مبل لم دهید و یک صفحه کلید و موس بی سیم را برای …

WiFi Mouse Pro اپلیکیشنی جالب و کاربردی از استودیوی Necta برای دستگاه های اندرویدی است که با آن می توانید دستگاهتان را به موس و کیبورد بی سیم برای کنترل و مدیریت کامپیوتر تبدیل کنید! شاید شما نیز دوست داشته باشید برروی مبل لم دهید و یک صفحه کلید و موس بی سیم را برای کنترل از راه دور PC داشته باشید ؛ برنامه کاربردی WiFi Mouse Pro بهترین گزینه برای شماست! این برنامه برای متصل کردن دستگاه به کامپیوتر نیاز به یک شبکه اینترنت وای فای می باشد و دارای دو برنامه نصبی یکی برای گوشی و دیگری برای ویندوز است ؛ شما برنامه مخصوص گوشی را برروی گوشی و کلاینت مخصوص ویندوز را برروی کامپیوترتان نصب می کنید و با یک اتصال ساده گوشیتان را به یک موس و کیبورد مجازی تبدیل می کنید. برنامه دارای محیط کاربری بسیار ساده ای است و برروی همه دستگاه های اندرویدی با اندروید +۲.۱ نصب و اجرا خواهد شد! ناگفته نماند که برنامه فوق هم اکنون در پلی استور با قیمت ۳.۹۹ دلار به فروش می رود و تا به این لحظه +۵۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و از برترین ها به شمار می رود.

WiFi-Mouse-Pro


برخی از امکانات و قابلیت های برنامه WiFi Mouse Pro اندروید:
پشتیبانی از کلیک راست و چپ موس
حرکت مکان نمای موس با انگشتان دست
پشتیبانی از دکمه وسط ماوس برای اسکرول کردن
امکان ورودی متن از طریق کیبورد از راه دور
امکان فشرده دو کلیک همزمان مثل Ctrl + C
پشتیبانی از ورودی صوتی برای همه زبان ها
کنترل کلی برروی پخش با دکمه های لمسی
پشتیبانی از game mode برای کنترل بازی ها
اتصال خودکار برنامه هنگام اجرا کردن توسط شما
سازگاری کامل با Windows XP/Vista/7/8/Mac OSX/Linux

اپلیکیشن کاربردی WiFi Mouse Pro هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در موبنا جدیدترین و اخرین نسخه پولی و ۱۰۰ تست شده ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانید با لینک مستقیم فایل نصبی مخصوص اندروید + فایل نصبی مخصوص ویندوز را دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v1.7.2:
* رفع باگ های برنامه + بهینه سازی های مختلف.

دانلود نرم افزار WiFi Mouse Pro
دانلود نرم افزار WiFi Mouse Pro نسخه ویندوز

دکمه بازگشت به بالا