دردسرهای اقدام بحث برانگیز شان پن

این بازیگر زن مکزیکی که در دیدار شان پن با ال چاپو نقش واسط را برعهده داشت، گفت تا زمانی که همراه با پن در مخفیگاه ال چاپو حضور نیافته بودند از قصد این بازیگر برای نوشتن مقاله‌ای در این باره کاملا بی‌اطلاع بوده است. او می‌گوید که ادعاهای بازیگر «میلک» درباره آگاهی او از …

این بازیگر زن مکزیکی که در دیدار شان پن با ال چاپو نقش واسط را برعهده داشت، گفت تا زمانی که همراه با پن در مخفیگاه ال چاپو حضور نیافته بودند از قصد این بازیگر برای نوشتن مقاله‌ای در این باره کاملا بی‌اطلاع بوده است. او می‌گوید که ادعاهای بازیگر «میلک» درباره آگاهی او از این موضوع کاملا نادرست است.

دل‌کاستیلو با اشاره به این که انتظار نداشته دیدار میان آن‌ها با ال‌چاپو این‌گونه باشد، گفت : «در آن لحظه پیش خودم فکر می‌کردم شاید بتوان فیلم زندگی ال چاپو را بر اساس این مقاله ساخت.»

لازم به یادآوری است که دلیل اصلی ارتباط ال‌چاپو با کیت دل‌کاستیلو نیز ساخت فیلمی درباره زندگی این قاچاقچی مشهور بود. در حقیقت ال چاپو از طریق وکلای خود با این بازیگر تماس گرفته و گفته بود که تصمیم دارد ساخت این فیلم را به او واگذار کند.

این بازیگر مکزیکی نیز از طریق فرناندو سولیشین تهیه‌کننده آرژانتینی با شان پن آشنا می‌شود، و امکان ملاقات این بازیگر با سلطان مواد مخدر مکزیک را فراهم می‌کند. پس از اینکه قرار ملاقات تعیین شد، شان پن ۲۲ پرسش خود از ال‌چاپو را به دل‌کاستیلو ایمیل می کند و از او می‌خواهد که پرسش‌ها را به اسپانیایی ترجمه کند. پن در انتهای ایمیلی که برای دل‌کاستیلو فرستاده بود، نوشت : «پس از این مقاله، کار ساخت فیلم را شروع می‌کنیم.»

دل‌کاستیلو پس از خواندن مقاله مشهور پن متوجه می‌شود که این بازیگر برنده اسکار تمایلی به ساخت فیلم مذکور ندارد. او همچنین از شیوه‌ای که شان پن برای به تصویر کشیدن او در این مقاله استفاده کرده، ناراضی است.

ال چاپو ژانویه گذشته دوباره بازداشت شد، و در نهایت کاشف به عمل آمد که پلیس از طریق پیگیری ملاقات‌های دل‌کاستیلو با او موفق به دستگیری او شده است. مقامات مکزیکی احتمال می‌دهند که این بازیگر زن در کار پولشویی با ال‌چاپو همکاری داشته باشد و از این روی تحقیقات گسترده‌ای را روی این موضوع آغاز کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا