کاهش دما در روزهای آخر هفته

وظیفه همچنین با بیان اینکه این سامانه فرا تقویت می‌شود، افزود: این شرایط علاوه بر نیمه غربی کشور، دامنه‌های البرز، مرکز، شمال شرق و شرق کشور را نیز در بر می‌گیرد. پس فردا نیز با تقویت جریانات شمالی بارش در شمالغرب، غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت. مدیرکل …

وظیفه همچنین با بیان اینکه این سامانه فرا تقویت می‌شود، افزود: این شرایط علاوه بر نیمه غربی کشور، دامنه‌های البرز، مرکز، شمال شرق و شرق کشور را نیز در بر می‌گیرد. پس فردا نیز با تقویت جریانات شمالی بارش در شمالغرب، غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، ضمن بیان اینکه از امروز بعدازظهر و فردا احتمال وقوع باد و گرد و خاک در غرب و جنوب غرب کشور پیش بینی می‌شود، ادامه داد: سه شنبه با جریانات جنوبی در سواحل شمالی و شمال شرق کشور، افزایش دما همراه با وزش باد شدید رخ می‌دهد.

روز چهارشنبه نیز با تقویت جریانات شمالی کاهش محسوس دما رخ خواهد داد. همچنین در ارتفاعات شمال‌غرب، زاگرس مرکزی، البرز و شمال شرق بارش برف طی این مدت دور از انتظار نیست.

وظیفه همچنین از افزایش شدت بارندگی‌ برای امروز در لرستان، شمال خوزستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان و فردا شدت بارش در لرستان، شمال خوزستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، خراسان شمالی و شمال و شرق سمنان خبر داد.

وی وضعیت جوی استان تهران را در روز دوشنبه نیمه ابری به تدریج افزایش ابر اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد اعلام کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا