توصیه های پلیس در آستانه چهارشنبه سوری

به گزارش پایگاه خبری پلیس در این اطلاعیه آمده است: بلوغ فرهنگی و اجتماعی مردم قانونمند ایران اسلامی در سال های اخیر به کاهش چشمگیر خسارات ، لطمات جانی و مالی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال منتج شده است. کاهش صدمات جانی و مالی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، بیانگر افزایش همدلی و …

به گزارش پایگاه خبری پلیس در این اطلاعیه آمده است: بلوغ فرهنگی و اجتماعی مردم قانونمند ایران اسلامی در سال های اخیر به کاهش چشمگیر خسارات ، لطمات جانی و مالی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال منتج شده است.

کاهش صدمات جانی و مالی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، بیانگر افزایش همدلی و همراهی صمیمانه تمامی اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با نیروی انتظامی و توجه به آموزش های ارائه شده از سوی ناجا ، سازمان های همکار و رسانه ها بوده است.

تجربه تلخ خانواده ها در پس رفتارهای غیرقانونی و ناهنجار برخی افراد که مخل نظم و امنیت هستند، اراده نیروی انتظامی را در برخورد با هنجارشکنان تقویت و دو چندان کرده است و خرید و فروش مواد خطرآفرین، انفجاری و احتراقی که نظم و آرامش جامعه و شهروندان را مخدوش می کند، ممنوع بوده و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

**اهتمام نیروی انتظامی بر تامین امنیت فرد فرد جامعه است

در این اطلاعیه با بیان اینکه اهتمام نیروی انتظامی بر تامین امنیت فرد فرد جامعه است، با اعلام برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان و تمامی کسانی که مترصد ایجاد نا امنی برای هموطنان هستند، تاکید شده است ؛ قانون شکنی و ایجاد مزاحمت در هیچ آیین و فرهنگی پذیرفته نیست و پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ آماده دریافت گزارش های مردمی است.

** والدین در چهارشنبه پایانی سال در کنار فرزندان خود با نظارت از بروز حوادث تلخ و ناگوار پیشگیری کنند

برهمین اساس نیروی انتظامی برای پاسداشت حقوق شهروندان و در راستای کاهش حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال با تاکید بر کوچه محوری از مردم عزیز و شریف به خصوص تمامی والدین می خواهد تا در چهارشنبه پایانی سال در کنار فرزندان خود و با نظارت و کنترل دقیق آنها از بروز حوادث تلخ و ناگوار پیشگیری کنند.

در ادامه اطلاعیه آمده است، امیدواریم، امسال نیز همچون سال های گذشته با همکاری و همیاری شهروندان با پلیس و در سایه امنیت و آرامش، روزهای پایانی سال را با کمترین حوادث سپری کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا