دونالد ترامپ، سندرز را تهدید کرد

روز جمعه تظاهرات و درگیری در محل برگزاری نشست انتخاباتی ترامپ موجب لغو این برنامه شد. ترامپ مدعی است که هواداران سندرز عامل بر هم خوردن این برنامه بوده‌اند. ترامپ که به اتخاذ مواضع ساختارشکنانه معروف است، در توئیتر نوشت: «این حرف برنی سندرز که به اخلال‌گران گفته نشده که به برنامه من بروند، دروغ …

روز جمعه تظاهرات و درگیری در محل برگزاری نشست انتخاباتی ترامپ موجب لغو این برنامه شد. ترامپ مدعی است که هواداران سندرز عامل بر هم خوردن این برنامه بوده‌اند.

ترامپ که به اتخاذ مواضع ساختارشکنانه معروف است، در توئیتر نوشت: «این حرف برنی سندرز که به اخلال‌گران گفته نشده که به برنامه من بروند، دروغ است. مراقب باش برنی، وگرنه هواداران من هم به برنامه‌های تو می‌آیند.»

این نامزد حزب جمهوری‌خواه دیروز هم اعتراضات در شیکاگو را به «تظاهرات‌کنندگان حرفه‌ای» که برای بر هم زدن برنامه تبلیغاتی وی اجیر شده بودند، نسبت داد.

سندرز در واکنش به این ادعای ترامپ گفته است: «آنچه هواداران ما انجام می‌دهند، پاسخ به نامزدی است که به روش‌های مختلف خشونت را تشویق کرده است.»

ترامپ مسلمانان را دشمن آمریکا می‌داند و بارها علیه پناهجویان مسلمان صحبت کرده است. وی علاوه بر این، وعده داده است که در صورت پیروزی در انتخابات، در مرز مکزیک دیوار بکشد تا مهاجران آمریکای لاتین هم نتوانند وارد خاک آمریکا شوند.

بخش اعظم هواداران ترامپ را سفیدپوست‌ها تشکیل می‌دهند و حتی شبه‌نظامیانی چون گروه «کو کلاکس کلان» (KKK) که از نژادپرست‌ترین گروه‌های آمریکا هستند، از او حمایت می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا