آشوب و درگیری مجدد در سخنرانی ترامپ

به گزارش ای‌بی‌سی نیوز، سخنرای انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد پیشرو جمهوریخواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برای دومین روز پیاپی با حضور یکی از معترضان وی به آشوب کشیده شد. این باردر سخنرانی انتخاباتی اوهایو پس از آنکه مردی قصد هجوم به سمت ترامپ را داشت محافظان این نامزد جمهوریخواه سریعا در اطراف وی حلقه زدند. …

به گزارش ای‌بی‌سی نیوز، سخنرای انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد پیشرو جمهوریخواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برای دومین روز پیاپی با حضور یکی از معترضان وی به آشوب کشیده شد.

این باردر سخنرانی انتخاباتی اوهایو پس از آنکه مردی قصد هجوم به سمت ترامپ را داشت محافظان این نامزد جمهوریخواه سریعا در اطراف وی حلقه زدند.

ترامپ پس از این اتفاق گفت: من آماده گرفتن او بودم، اما اگر پلیسها این کار را انجام دهند بسیار ساده‌تر خواهد بود. موافق نیستید؟

یکی از افراد حاضر در این مراسم درباره این اتفاق گفت: ترامپ مشغول سخنرانی بود و همه به او گوش می‌دادند. و در کمتر از یک ثانیه فردی از روی حفاظ پرید و به سمت ترامپ حرکت کرد.

وی در ادامه گفت: و قبل از هرچیز ۴ یا ۵ نفر از اعضای سرویس مخفی به سمت وی حمله کردند و او را به زمین زدند. پس از بازداشت نیز او را از محل سخنرانی خارج کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا