افزونه Page Analyzer برای مرورگر اج در مایکروسافت استور رویت شد

موبنا- به‌احتمال زیاد در زمان عرضه اولیه شاهد افزونه‌هایی نظیر AdBlock، پینترست، Reddit و موارد این چنینی خواهیم بود. حال WindowsBlogItalia اسکرین‌شاتی را منتشر کرده است که در آن می‌توان به‌وجود افزونه‌ای جدید با نام Page Analyzer پی برد که توسط Voloron.js توسعه یافته است. این اسکرین‌شات افزونه مذکور را در ویندوز استور نشان می‌دهد …

موبنا- به‌احتمال زیاد در زمان عرضه اولیه شاهد افزونه‌هایی نظیر AdBlock، پینترست، Reddit و موارد این چنینی خواهیم بود. حال WindowsBlogItalia اسکرین‌شاتی را منتشر کرده است که در آن می‌توان به‌وجود افزونه‌ای جدید با نام Page Analyzer پی برد که توسط Voloron.js توسعه یافته است.

افزونه Page Analyzer

این اسکرین‌شات افزونه مذکور را در ویندوز استور نشان می‌دهد و این بدان معنا است که کاربران برای دریافت افزونه‌های اج باید از طریق Windows Store وارد عمل شوند. افزونه Page Analyzer به‌توسعه دهندگان وب این امکان را می‌دهد که به‌سادگی ویژگی‌های وب‌سایتشان را تست کنند و بازخورد مناسبی را نیز از آن دریافت کنند.

افزونه Page Analyzer

WBI مدعی شده که توانسته‌اند افزونه مذکور را نصب کنند و بنابر گفته آن‌ها فرآیند نصب نیز همانند شیوه نصب اپلیکیشن‌های عادی بوده است و منو استارتی نیز همانند سایر اپلیکیشن‌ها نمایش داده می‌شود. بعد از نصب، دکمه‌ای در بخش دستورات مرورگر اج افزوده می‌شود. البته این وب‌سایت موفق به‌فعال سازی و استفاده از آن نشده است.

گفته می‌شود که این افزونه از پردازنده‌های ARM پشتیبانی می‌کند و با این اوصاف حضور افزونه‌ها در ویندوز ۱۰ موبایل بسیار سریع‌تر اتفاق خواهد افتاد. البته تا حضور افزونه‌ها در مرورگر اج زمان زیادی باقی نمانده است و احتمالا مایکروسافت روز دوشنبه نسخه جدیدی از ویندوز ۱۰ را برای کامپیوتر‌ها منتشر خواهد کرد. نظر شما در خصوص حضور افزونه‌ها در مرورگر Edge چیست؟

 منبع:زومیت|نویسنده:سعید میرزاپور

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا