تعاملات بین المللی نظام صنفی رایانه‌ای کشور پس از برجام

موبنا، لیلا محمدنظامی -ناصرعلی سعادت افزود: حضور شرکت‌های خارجی تیغ دو لبه‌ای است که اگر مدیریت نشود امکان از دست رفتن بازار داخلی وجود دارد. این مدل تجاری مناسبی است تا علاوه بر جذب سرمایه گذار خارجی بازار داخلی نیز از دست نرود. رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از تعاملات سازمان با کشور ایرلند …

موبنا، لیلا محمدنظامی -ناصرعلی سعادت افزود: حضور شرکت‌های خارجی تیغ دو لبه‌ای است که اگر مدیریت نشود امکان از دست رفتن بازار داخلی وجود دارد. این مدل تجاری مناسبی است تا علاوه بر جذب سرمایه گذار خارجی بازار داخلی نیز از دست نرود.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از تعاملات سازمان با کشور ایرلند خبر داد و افزود: اخیرا سفری به ایرلند به دعوت سازمان اینترپرایز این کشور داشتیم.
وی افزود: تعاملات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با سازمان اینترپرایز در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات از نمایشگاه جیتکس آغاز شد، پس از آن از نمایشگاه الکامپ بیست و یکم نیز بازدید کردند و پتانسیل‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی را مورد ارزیابی قرار دادند.
او افزود: در سفر به کشور ایرلند قرار بر این شد تا در اردیبهشت ماه هیاتی از شرکت‌های ایرلندی که تمایل به همکاری با شرکت‌های ایرانی دارند به ایران سفر کنند تا زمینه آشنایی و همکاری‌های بیشتر فراهم شود. سازمان اینترپرایز، از شرکت‌های ایرلندی که قصد سرمایه‌گذاری در بازار کشورهای دیگر را دارند، حمایت می‌کند.
سعادت با اشاره به تعاملات سازمان با دیگر کشورها گفت: تاکنون علاوه بر ایرلند با هیات‌هایی از کشورهای بلغارستان، کانادا، ایتالیا، فرانسه، مولداوی و چند کشور دیگر مذاکراتی داشتیم که در حال پیگیری هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا